علیپور با اشاره به اینکه به عنوان یک فعال صنفی مشکلی با تریبون های داخلی ندارم و در حال حاضر نیز در این فضا مشغول به فعالیت هستم، تصریح کرد: یکی از موارد مطرح شده در خصوص بسته حمایتی دولت، توسعه بسترهای داخلی است که در این صورت است. ما علاوه بر امرار معاش می توانیم کسب و کار خود را توسعه دهیم.
وی افزود: اما مهمترین نقطه ضعف این پلتفرم ها محدودیت هایی بود که در آنها وجود داشت که باعث شد نتوانیم محصولات خود را مانند اینستاگرام تبلیغ کنیم.
تینا علیپور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ICTNN افزود: پس از فیلتر شدن اینستاگرام سعی کردیم از بسترهای داخلی برای ارتباط با مشتریان خود استفاده کنیم و تا حدودی در این زمینه موفق بودیم.
وی تاکید کرد: با توسعه این بسترها از نظر زیرساختی و ارائه خدمات که به نظر من یکی از بهترین موارد ارائه شده در این بسته حمایتی است، فعالان صنفی در هر رده و گروهی می توانند به بهترین شکل تجارت کنند و جذب کنند. مشتریان بیشتر
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات