به گزارش روز دوشنبه ICTNN، به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شهرام حیشاد درباره ممنوعیت ارائه خدمات کافی در پیشخوان ها گفت: است.
حیشاد تاکید کرد: دفاتر پیشخوان دولت تنها موظف به ارائه خدمات دستگاه های اجرایی هستند که از سوی رگولاتوری ابلاغ می شود.
وی بیان کرد: با توجه به ارائه خدمات در فضای اینترنت، در صورت تخلف و شکایت مشتریان، رگولاتوری نمی تواند به تخلف رسیدگی کند.
به گزارش ICTNN، پیشخوان خدمات دولت، بخش عمومی و غیردولتی یا دفتر پیشخوان، دفاتری هستند که دولت برای ارائه خدمات الکترونیکی به مردم در سراسر کشور راه اندازی کرده است. تمامی دستگاه های دولتی موظفند خدمات الکترونیکی خود را از طریق این دفاتر ارائه دهند. این دفاتر توسط بخش خصوصی اداره می شوند. یکی از دلایل ایجاد این دفاتر جلوگیری از موازی کاری دستگاه های دولتی و حرکت به سمت دولت الکترونیک است.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات