وی گفت: یکی دیگر از هموطنان نیز به دلیل مشکل در دانلود فایل تصویری به من لطف کرده بود که اسکرین شات مشکل وی را برای پیگیری به رئیس رگولاتوری ارسال کردم که در حال پیگیری است.
عیسی زارع پور ادامه می دهد: روز چهارشنبه پس از جلسه دولت و بازگشت به دفترم متوجه شدم یکی از هموطنان از دیر رسیدن نامه خود گلایه مند است که بلافاصله اسکرین شات توییت وی را برای مدیرعامل شرکت پست ارسال کردم. برای پیگیری بعد از پیگیری از اداره پست مشخص شد که بسته به دستشان رسیده است اما با دو روز تاخیر!قرار بر این شد که طبق قوانین خسارت تاخیر پرداخت شود.
به گزارش ICTNN، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از پیام رسان های داخلی اعلام کرد: همیشه سعی می کنم پیام های افرادی را که از طریق پیام رسان ها برای من ارسال شده است، با مراجعه به وزارتخانه یا حضور در جلسات، مطالعه کنم. با وزارت و فعالیت های آن در شبکه های اجتماعی جست و جو خواهد کرد، زیرا گاهی ممکن است برخی از مشکلاتی که کاربران در شبکه های اجتماعی به صورت عمومی بیان می کنند در پیام های دریافتی و حتی گزارش هایی که روزانه از طریق مراکز روابط عمومی و ارزیابی ارسال می شود وجود نداشته باشد. ارائه شده، دیده نشده است.
وزیر ارتباطات به من گفت که یکی از هموطنانم به دلیل مشکل در دانلود فایل تصویری به من لطفی کرده است که اسکرین شات مشکل وی را برای رئیس سازمان تنظیم مقررات ارسال کردم که رصد می شود.
وزیر ارتباطات تاکید کرد: از نظر منطقی این روش برای حل مشکلات همه هموطنان امکان پذیر نیست، اما دو جنبه مثبت دارد، اول اینکه مردم بدانند که مسئولان به مشکلات خود واقف هستند، دوم اینکه وزرای زیرمجموعه هم می فهمند که گرفتن رسیدگی به مشکلات مردم وظیفه اصلی آنهاست وقتی می بینند من شخصا پیگیری می کنم به این حوزه هم توجه بیشتری می کنند.
به گفته وی، راه رسمی دریافت مشکلات مربوط به خدمات ارائه شده توسط زیر مجموعه های این وزارتخانه که دارای مشترک و کاربر نهایی هستند، سامانه 195 است که هم به صورت تلفنی و هم به صورت تلفنی در دسترس عموم قرار دارد. پورتال 195.ir.
ICTNN
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات