اولین دوره زومیت در روز چهارشنبه 23 فوریه با جمعیت زیادی از کاربران و بیش از هزار دوستداران فناوری برگزار شد. یک رویداد بهانه ای برای پوشش زنده APCK 2 و رونمایی از خانواده جدید سامسونگ بود. اما برای زومیت و هوادارانش جذاب تر بود. زومیت پس از پنج سال فعالیت با بیش از هزار هوادار و همراه ملاقات کرد.
این رویداد از ساعت 9:30 بعد از ظهر در روز سوم فوریه آغاز شد ، اگرچه چند ساعت قبل از اعلام این جمعیت در این رویداد حضور داشتند. آمار زومیت تعداد افراد در دوره اول دوستداران فناوری نشان می دهد که جمعیت 4 نفر 4000 و 6000 نفر بودند که این رویداد را بصورت آنلاین از طریق YouTube ، Appleatus و اینستاگرام دنبال می کردند.
همراه با شرکت کنندگان که با بلیط به این رویداد آمدند ، تعدادی از اعضای اکوسیستم برای شروع فعالیت در کشور ، فعالان و برخی از اعضای رسانه های تخصصی در این میهمانان حوزه که به جلسه دعوت شده بودند ، شروع به کار کردند.
حضور مردان در این رویداد جسورانه تر از زنان بود. از آنجا که آمار بلیط حاکی از آن است که 5 درصد از جمعیت بیش از هزار مرد و 2 درصد از زنان. سن متوسط این رویداد 1.5 سال بود.
بیشتر شرکت کنندگان ، بیش از 2 درصد ، 2 تا 5 سال سن داشتند. بیش از 5 ٪ از مخاطبان 5 تا 5 سال سن داشتند و بیش از 2 درصد از مخاطبان در این مهمانی کمتر از 5 سال بودند. با این حال ، اکثر شرکت کنندگان در زومیت برای جوانان و نوجوانان. اما حدود 2 درصد از مخاطبان بین 5 تا 5 و 2 درصد بیش از 5 سال بود.
براساس گزارش IVAND ، 5 ٪ از حاضران زومیت که ارزشمند هستند
تاریخ 5 سال را مرور کنید
Masoud Youssefnegad ، بنیانگذار و مدیر Zoomit ، یک مرور مختصر از تاریخ زومیت و مسیر برجسته ای بود که از ماه سپتامبر آغاز شد. وی گفت: “زومیت از یک سایت یا شاید بهتر است بگوییم که او از یک وبلاگ شروع به کار کرد ، پرورش داد و رسانه ها و خدمات از آن خارج شدند.”
با مراجعه به مهمترین قسمت های رسانه ها ، از جمله راهنمای بررسی ، محصولات و خرید ، همچنین آمار مهم را اعلام کرد: “در حال حاضر ، بیش از 6000 کالا الکترونیکی در بیش از 5 دسته از محصولات بزرگ شدن و کاربران” وجود دارد “می تواند به زومیت محصول مراجعه کند صفحه در خریدهای آنها. “
2 میلیون بازدید کننده ماهانه
طبق آمار ارائه شده در این رویداد ، بزرگنمایی 5 میلیون کلمه در 6000 مقاله تاکنون نوشته شده است که همه اینها حدود 6000 ساعت طول می کشد. همچنین ، زومیت ، با یک تیم چهار نفره ، اکنون بیش از 5 نیروی کار دارد و اکنون به 5 میلیون بازدید ماهانه رسیده است. یعنی حدود یک چهارم از جمعیت کشور حداقل یک بار در ماه زومیت را بازدید می کنند. زومیت در رشد فرد از تحصیل در کشور شرکت کرد. کل زمان مطالعه برای کاربران در زومیت به 5 میلیون ساعت می رسد ، معادل 6000 سال ، و بدون شک زومیت در رشد زمان مطالعه در کشور نقش داشته است.
فیلم های زومیت بیش از 5 میلیون بازدید داشتند
با تلاش سرمقاله و تیم ویدیویی Zoomite ، رسانه ها یکی از اولین رسانه های کشور است که از 6000 کاربر در YouTube فراتر می رود. به استثنای YouTube ، صفحه Zoomite در اینستاگرام نیز شامل 5000 کاربر است و در کل ، بیش از 1.5 میلیون کاربر تعداد پیروانی هستند که در تمام شبکه های اجتماعی آن زومیت دارند.
درک رسانه های خانوادگی در زومیت
البته زومیت یک خانواده بزرگتر از یک سایت علمی و فناوری است. Massoud Yousefnejad همچنین به همه رسانه های دیگر در کنار زومیت در تاریخ زومیت اشاره دارد. به گفته همکار Zoomit ، زودی یک رسانه رسانه ای است و سینما و دستگاه ها کار خود را از سال ششم آغاز کرده اند.
Kajaro از ابتدای سال کار می کند و اکنون به عنوان یکی از رسانه های مرجع در این زمینه شناخته می شود. سایت Dawasa که یکی از اولین رسانه های ویژه اتومبیل است که فعالیت خود را از 6 سالگی آغاز کرده است.
این رویداد مجهز به گروه Zarpad ، GSMP ، Snapood و Snapshot برای شرکت کنندگان است. همه در سالن ، با حضور در این رویداد یا حضور در مهمانی ، می توانند در میله های طلا و محصولات سامسونگ شرکت کنند و البته Galaxy S4 Ultra و کاربرانی که این رویداد آنلاین را تماشا کرده اند ، موفق به کسب شانس برای برنده شدن در میله های طلا شدند یک گرم جوایز در این رویداد پس گرفته شد و برندگان خوش شانس در این رویداد ابرها و بازی هایی دریافت کردند.
برای دوستان خود ارسال کنید
منبع: https://toranji.ir/2025/01/27/%D9%86%D8%AE%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87%D9%85%DB%8C-%D8%B2%D9%88%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1/
تحریریه ICTNN شبکه خبری