نوکیا به عنوان بخشی از تلاش های خود برای تسریع رشد در بازار، از لوگو جدید خود، که بخشی از برنامه تغییر هویت این برند است، رونمایی کرد. این اولین بار است که نوکیا پس از گذشت شش دهه، لوگو خود را تغییر داده است. لوگوی جدید از پنج شکل مختلف تشکیل شده است که کلمه «NOKIA» را تشکیل میدهد. تغییر در برند نوکیا منعکس کننده تمرکز جدید این شرکت بر بازار فناوری است. بر خلاف لوگو قبلی که دارای رنگ آبی بود. لوگو جدید نوکیا دیگر رنگ ثابتی ندارد، و رنگ آن با توجه به پس زمینه و محتوا تغییر پیدا خواهد کرد.
نوکیا دیگر در بازار گوشی های هوشمند فعالیتی ندارد!
بفرست برای دوستات