یکی از دلایلی که اپل قادر به انجام این کار “حتی با وجود چالشبرانگیزتر شدن نوآوری سختافزاری و به بلوغ رسیدن فناوریها” میباشد، این است که “رقیبان اندرویدی هنوز هیچ تهدیدی برای اپل در بازار ردهبالا نیستند” چراکه ارزش نام تجاری و معایب اکوسیستم آنها، مانع رقابت با آیفونها میشود. کو در انتها اضافه کرد که مهاجرت فرایند ساخت تراشههای ردهبالای کوالکام برای دستگاههای اندرویدی از سامسونگ به TSMC و همچنین تلاش تهاجمی به سمت گوشیهای تاشو، میتواند به تولیدکنندگان اندرویدی کمک کند تا در سالهای آینده جایگاه خود را بار دیگر بدست آورند.
اوایل امروز، کو در رشته توییتی بیان کرد که تمایز بیشتر میان آیفونها، فروش مدلهای «پرو» را افزایش خواهد داد. بههمینمنظور، کو گفت که «اپل همچنین شروع به ایجاد تمایز بین آیفون 15 پرو مکس و آیفون 15 پرو» با استفاده از «استراتژی تقسیمبندی دقیق محصول برای ایجاد فروش/سود بیشتر در یک بازار بالغ» خواهد کرد.
این تمایز احتمالاً با اضافهشدن ویژگیهای مختلف به انواع گوشیهای آیفون 15 رخ خواهد داد و دلایل بیشتری برای فروش بیشتر مدلهای آیفون در سال آینده فراهم میکند. در شرایط کنونی، تنها ویژگیهای متمایز بین مدلهای پلاس/پرو مکس و مدلهای استاندارد/پرو آیفون 14، اندازه نمایشگر و عمر باتری آنهاست.
منبع: https://toranji.ir/2022/09/09/%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-15-%D9%88-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-15-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D9%BE/