استودیو مون اطلاعات جدیدی در مورد بازی اکشن نقش آفرینی No Rest for the Wicked به اشتراک گذاشته است.
بازی No Rest for the Wicked در تاریخ 18 آوریل 2024 (30 آوریل 1403) در Early Access بر روی PC منتشر خواهد شد و نقشه راه آن نیز از قبل ارائه شده است. اکنون جزئیات بیشتری از گیم پلی این بازی در ویترین Wicked Inside به نمایش گذاشته شده است.
بازیکنان به عنوان یک Cerin بازی می کنند که برای مبارزه با طاعون به سرزمین Isola Sacra می رود، کشتی آنها کشتی غرق شده است و بدون هیچ سلاح و زرهی فرود می آیند. شما باید این موارد و موارد دیگر را از طریق اکتشاف و کشف اسرار به دست آورید. دنیای بازی به صورت دستی طراحی شده است و هیچ نسل رویه ای ندارد، اما غارت تصادفی است و تجربه متفاوتی را برای هر بازیکن فراهم می کند.
این ست به 4 قسمت سفید، بنفش، آبی و طلایی تقسیم شده است. اما آنها متفاوت از دیگر بازی های اکشن نقش آفرینی عمل می کنند. لوت سفید در این بازی بیشتر دیده می شود.آبی کمیاب است و آمار مسحور بالایی را ارائه می دهد. بنفش یک آمار افسونگری بسیار بالا ارائه می دهد، اما با یک آمار نفرین شده منفی همراه است. در نهایت، غارت طلایی جذابیت های منحصر به فردی را ارائه می دهد.
سرزمین ایزولا ساکرا با دست نقاشی شده است و دارای یک چرخه روز و شب پویا و آب و هوا است. علاوه بر این، محیط های بازی بسیار تعاملی هستند. مبارزات نیز انیمیشن محور و بسیار سنگین است و عناوین سبک اکشن نقش آفرینی و مبارزه ای به عنوان الهام برای سازندگان این اثر انتخاب شده است. وزن کاراکتر شما در حرکت نقش دارد، بنابراین بدنه سبک تر به معنای گام های سریع تر است که از استقامت کمتری استفاده می کند، در حالی که ساختار متوسط می تواند حرکت سریع تر را دشوارتر کند.
در No Rest for the Wicked، بازیکنان میتوانند رانهای مختلفی را مجهز کنند که حملات ویژه متفاوتی را ارائه میکنند. از آنجایی که یک سیستم کلاس نرم وجود دارد، هیچ چیز مانع از انتخاب یک شمشیر بزرگ و یک عصا با سه رون مخصوص، از جمله Blink، Fireball و Nova نیست.
بازیکنان به شهر ساکرامنت، پایتخت ایزولا ساکرا خواهند رسید. آنها می توانند پروژه هایی را برای کمک به بازسازی آن انجام دهند، مانند کمک به آهنگر، که امکان ارتقاء تجهیزات به سطح بالاتر را فراهم می کند. همچنین می توانید خانه ای برای نگهداری وسایل خود بخرید. از منابع موجود در طبیعت می توان برای ایجاد دستگاه های جدید استفاده کرد.
نکته جالب این است که با بازدید مجدد از مناطق، دنیای بازی تکامل می یابد و با تهدیدات جدیدی برای پاکسازی و منابع روبرو می شوید. ظاهراً هر بار که از این مناطق بازدید می کنید تغییر می کنند. سرانجام، پایانی برای بوته سرین وجود دارد. پایانی که در آن بازیکنان توانایی خود را در برابر برخی از سرسخت ترین دشمنان آزمایش می کنند.
نظرت راجع به آن چیست؟