باس فایت ها نقطه برجسته بازی هستند، واضح است که ماهیت درگیری جنگی، یعنی خواندن حرکات و حملات دشمن و واکنش سریع به آنها، هنوز در Armored Core 6 وجود دارد. در این بازی، شما (بازیکن) به عنوان یک ماشین بزرگ و دشمنان شما در قالب یک ماشین جنگی غول پیکر به شدت تهاجمی و خشن خواهند بود. ما قصد داریم باس فایتها را به نمایش بگذاریم و برخی از پویاییها را برای مبارزه اعمال کنیم که فقط در مبارزات بین ماشینهای غولپیکر یافت میشوند. در کنار این سیستم رزمی گسترده، سفارشی سازی عمیق و پیچیده قطعات مکانیکی نیز وجود دارد و بازیکن باید تعادل خوبی در ادغام قطعات در برابر دشمنان قدرتمندتر ایجاد کند.
برای روشن بودن، AC6 یک عنوان مبتنی بر ماموریت است. ما با دنیای کاملاً باز کار طرف نیستیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا ردی از آیتم های Sekiro: Shadows Die Twice در بازی وجود دارد، گفت:
در مصاحبه ای با IGN، آقای هیدتاکا میازاکی و ماسارو یامامورا جزئیات بیشتری در مورد کار جدید From Software، Armored Core 6 به اشتراک گذاشتند.
یامامورا در پاسخ به “آیا Aromared Core 6 یک دنیای آزاد خواهد بود؟” گفت:
جهت و جهت این پروژه اول از همه به گونه ای بود که به ریشه ها برگشتیم و مفهوم Armored Core را با جزئیات و میکروسکوپی بررسی کردیم تا متوجه شویم چه چیزی آن را خاص و خارق العاده کرده است. بنابراین به سمتی رفتیم که فرقه “مکه بنویس” یا مونتاژ و سفارشی سازی مکه منحصر به فرد هر بازیکن را به گونه ای فراهم کنیم که آنها تا حد امکان کنترل بیشتری روی آن داشته باشند و همه این موارد را در محیط مدرن ما که در چند سال اخیر با عناوین مختلف آورده شده است در دسترس قرار دهیم. بنابراین ما از تجربیات خود در سال های اخیر برای ساخت Armored Core VI استفاده کردیم و می خواهیم از دانش به دست آمده برای ساخت این بازی استفاده کنیم، اما قلب سری Armored Core حفظ شده است.
در این بازی حملات بردی نقش بسیار مهمی ایفا می کنند اما بازیکن می تواند تجهیزات را به گونه ای انتخاب کند که فاصله دلخواه خود را داشته باشد. به عنوان مثال، برای Armored Core 6، حملات غوغا زیادی وجود دارد.
ما مستقیماً از عناصر Sekiro استفاده نکردیم، اما فکر می کنم این دو عنوان شباهت های غیرقابل انکاری از نظر تهاجمی، تغییر سرعت مبارزه و اکشن درگیری دارند. برای این عنوان، با حمله مداوم به دشمنان، می توانید خط موضع گیری آنها را بشکنید و به طور انتقادی به آنها ضربه بزنید.
یامامورا، مدیر بازی Armored Core 6، در مورد سیستم مبارزه و سطح چالش بازی گفت:
سرانجام، یامامورا تایید کرد که Armored Core 6 دوباره داستان سری را راه اندازی خواهد کرد. به عبارت دیگر برای درک تاریخچه این عنوان نیازی به نسخه های قبلی نخواهید داشت.
خلاصه ای از مصاحبه یامامورا و میازاکی با IGN
- Armored Core 6 یک بازی شبیه به Souls نخواهد بود. اما Fram Software از تجربه خود در ساخت عناوین 10 سال اخیر سود می برد
- بازی شامل یک جزء PvP است، اما تمرکز بر روی داستان است
- بازی مستقیماً شامل عناصر Sekiro نمیشود، اما ماشینهای نبرد سریع، تهاجمی و خشن، یادآور Sekiro خواهند بود.
- بازی یک ریبوت روایی خواهد بود و برای درک اتفاقات آن نیازی به تجربه نسخه های قبلی نخواهید داشت
- دو عنصر باس فایت و مونتاژ، یا کنار هم قرار دادن قسمت های مختلف برای ساختن یک مکانیک، محور اصلی بازی هستند.
- گیم پلی بازی مبتنی بر ماموریت است و جهان باز وجود ندارد
- شکست پوسچر در بازی در صورت حملات مداوم وجود دارد
هیچ تلاش آگاهانه ای انجام نشده است [Armored Core 6] به گیم پلی بازی سالزبری دسترسی داشته باشید.
بله، ما قصد داریم یک حالت PvP را در بازی قرار دهیم و مانند نسخه های قبلی، می توانید مکانیزم خود را شخصی سازی کنید و با این ماشین جنگی برای رویارویی با شخص دیگری آماده شوید. در تاریخ دیگری از این بخش رونمایی خواهیم کرد. با این حال، تمرکز اصلی AC6 داستان است.
باید اشاره کنم که یکی از انگیزهها و اهداف این پروژه، حداقل برای من، شخصیسازی عمیق و «در کنار هم قرار دادن قطعات مختلف برای ایجاد مکه منحصر به فرد خود» است. این هدف اصلی Armored Core است. در واقع این مجموعه درباره آزادی عمل بسیار زیاد در انتخاب هر قطعه و تاثیر آن در گیم پلی و مبارزات است. این آزادی عمل نه تنها به اصلاح بخشهای مختلف زرهها و فناوریهای مکانیکی مربوط میشود، بلکه فراتر از این سؤال است. این آزادی عمل چیزی است که Armored Core را منحصر به فرد می کند.
Armored Core 6 Fires of Rubicon در سال ۲۰۲۳ برای پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵، ایکسباکس وان، ایکسباکس سری X/S و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
در جریان The Game Awards 2022، بازی Armored Core 6 Fires of Rubicon رونمایی شد. با این حال، در مصاحبه ای که به سایت IGN داده شد، ماسارو یامامورا، مدیر این عنوان و رئیس استودیوی From Software، هیدتاکا میازاکی، اعلام کردند که ما طرفدار بازی Sulzborn نیستیم. میازاکی در این باره گفت:
آقای یامامورا تایید کرد که Armored Core 6 دارای نبردهای چند نفره و 1-1 یا PvP نیز خواهد بود. وی در این باره چنین توضیح داد:
تحریریه ICTNN شبکه خبری