مطمئنا عنوان God of War 2018 یک تحول اساسی و ریشه ای در این فرنچایز محسوب می شود. تعداد کمی از استودیوها می توانند چنین ریسکی را در مورد فرنچایز معروف خود بپذیرند. واضح است که God of War Ragnarok دنبالهای مستقیم برای عنوان 2018 است که کمتر بر روی مکانیکهای در حال تکامل تمرکز دارد و رویکردی تازه ارائه میکند. آقای اریک ویلیامز، کارگردان Ragnarok در مصاحبه ای با GamesRadar گفت:
کارگردان God of War Ragnarok در مصاحبه ای توضیح داد که دنباله ها همیشه گام بزرگی به جلو نیستند، اما نقش بهبود، اصلاح و نقش پیشبرد داستان را دارند.
پیگیری همیشه یک گام مهم و اساسی نیست. آنها ادامه روایت هستند و به نوعی نقش اصلاح و بهبود را بر عهده می گیرند. اگر می خواستیم یک بار دیگر ساختار بازی را بازطراحی کنیم و سپس تا این حد به داستان بپردازیم، روند بسیار طولانی می شد. اگر راهاندازی مجدد را دوست داشتید، ما آن را به همراه برخی از پیشرفتهای عمده برمیگردانیم.
برای مثال در مورد کلاغ ها باید بگویم که در پایان بازی غافلگیر خواهید شد زیرا آنها تاریخ خاص خود را دارند و در پایان این تاریخ برای شما آشکار می شود. ما حتی در مورد صندوقچه های نورنیر و نحوه پراکندگی آنها در نقشه متفاوت فکر می کردیم. ما آنها را طوری طراحی کردیم که در بازی معنا پیدا کنند.از طرف دیگر آیتم های کاملا جدیدی نیز به بازی اضافه شده است.
God of War Ragnarok در تاریخ 18 نوامبر سال جاری برای پلی استیشن 4 و 5 منتشر خواهد شد. برای خواندن خلاصه ای از چند پیش نمایش و دیدن تصاویر جدید اینجا را کلیک کنید.
ویلیامز در ادامه توضیح داد که چگونه Ragnarok نه تنها مکانیک های جذاب نسخه قبلی را احیا می کند، بلکه تقویت می کند. کلاغهای اودین و سینههای نورنیر تغییر و اصلاح شدهاند و سیستم مبارزه نیز پیشرفتهای مختلفی را به خود دیده است و اکنون شاهد تجربه عمیقتری هستیم. او در این باره توضیح داد:
تحریریه ICTNN شبکه خبری