این استودیو مستقر در سیاتل در اکتبر سال گذشته تاسیس شد و در حال حاضر روی یک کمپین (داستانی و تک نفره) کار می کند که در دنیای Battlefield اتفاق می افتد. مارکوس لهتو، کارگردان و رئیس بازیهای Ridgeline که یکی از سازندگان سری Halo است، گفت:
در دسامبر 2021، Electronic Arts برنامههای خود را برای ایجاد “یک جهان میدان جنگ متصل” و تغییر ساختار توسعه عنوان اعلام کرد. به عنوان بخشی از این برنامه عظیم، وینس زامپلا، بنیانگذار Infinity Ward و Respawn، وارد عمل شد و مدیریت و نظارت بر فرانچایز Battlefield را بر عهده گرفت.
EA یک استودیوی جدید به نام Ridgeline Games به رهبری خالق سری Halo ایجاد کرده است تا روی داستان Battlefield کار کند.
همکاری با DICE و Ripple Effect برای کشف فرصتهای داستانگویی، شخصیتپردازی و داستانگویی در مجموعه Battlefield، افتخار بزرگی است.
تحریریه ICTNN شبکه خبرینظرت راجع به آن چیست؟