به عنوان مثال، در پلی استیشن 5، این بازی از ویژگی Haptic Feedback کنترلر DualSense استفاده می کند. در مصاحبه ای جدید با مجله PLAY، کوین پینسون، صحنه پرداز اصلی بازی، کمی بیشتر در مورد نحوه استفاده از این ویژگی توضیح داد:
در A Plague Tale: Requiem، مناظر صوتی و تاثیر فیزیکی محیط ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند و شما این را از طریق بازخورد لمسی احساس خواهید کرد. بازی PlayStation 5 DualSense بسیار سرگرم کننده است. خوشحالم که طرفداران می توانند به زودی آن را تجربه کنند.
طراح اصلی بازی A Plague Tale: Requiem اخیراً تصریح کرده است که این بازی از ویژگی های منحصر به فرد کنترلر DualSense از جمله بازخورد Haptic استفاده خواهد کرد.
در همان مصاحبه، پینسن همچنین تأیید کرد که A Plague Tale: Requiem عنوانی بسیار طولانیتر از بازی قبلی خواهد بود و بین 15 تا 18 ساعت طول میکشد. با این حال، این بازی به معنای داشتن محتوای اضافی و اتلاف وقت نیست. می توانید از طریق این لینک بیشتر در مورد آن مطالعه کنید.
استودیو Asobo، سازنده بازی A Plague Tale: Requiem، قبلا گفته بود که لغو نسخههای نسل قبلی این بازی به آنها این امکان را میدهد تا روی توسعه یک پروژه جاهطلبانهتر تمرکز کنند و دست بازتری داشته باشند. همانطور که انتظار می رفت، این حرکت به توسعه دهندگان اجازه داد تا از برخی از ویژگی های منحصر به فرد سخت افزار نسل بعدی استفاده کنند.
A Plague Tale: Requiem فقط طلایی شد. این بازی در تاریخ 26 اکتبر 1401 (18 اکتبر 2022) برای Xbox Series X/S، PlayStation 5، Nintendo Switch از طریق پلتفرم ابری و رایانه شخصی منتشر خواهد شد.