رئیس استودیو سازنده Dragon's Dogma 2 نیز همین مشکل را تایید کرد. اما وضوح و نرخ فریم در پلتفرم های مختلف هنوز مشخص نشده است.
در میان شایعاتی مبنی بر قفل شدن بازی Dragon's Dogma 2 روی 30 فریم بر ثانیه روی کنسول ها، مدیر بازی Hideaki Itsuno توییت کرد که ARPG جهان باز با نرخ فریم متغیر منتشر می شود. از یک طرف، این خبر خوبی برای گیمرهای رایانه شخصی است. زیرا می تواند به معنای +120 FPS باشد.
Itsuno توضیح نداد که آیا نرخ فریم متغیر تنها گزینه است یا اینکه حالت های گرافیکی دیگری وجود دارد. علاوه بر این، نرخ فریم متغیر در مقایسه با 30 فریم در ثانیه می تواند مشکل ساز باشد. زیرا این می تواند بسته به بهینه سازی نوسان داشته باشد (به خصوص که دنیای بازی چهار برابر بزرگتر از نسخه قبلی است). این یکی از دلایلی است که Bethesda اصرار دارد Starfield را روی 30 FPS در Xbox Series X/S قفل کند.
مثل همیشه، باید منتظر جزئیات بیشتر و نحوه عملکرد بازی در زمان عرضه باشیم. Dragon's Dogma 2 در تاریخ 22 مارس 2024 (3 آوریل 1403) برای PS5، Xbox Series X/S و PC موجود است.
نظرت راجع به آن چیست؟