سریال Battlefield از زمان انتشار نسخه اول این سریال تا به امروز فراز و نشیب های زیادی داشته است. از Battlefield 2 تا Battlefield 2 ، این سریال تعداد زیادی از بازیکنان داشت ، یک سیستم تبلیغاتی متعادل داشت و هویت آن را می دانست. با این حال ، در Battlefield ۲ و به ویژه Battlefield ۲۲۲ ، به نظر می رسید این سریال با یک بحران هویت روبرو است. در این مقاله ، ما مواردی را برجسته خواهیم کرد که می توانند سری فعلی این سری را مدیریت کنند یا حداقل آنها را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند.

EA و Dice اعلام کردند که آنها قصد دارند با آزمایش از طریق آزمایشگاه های Battlefield ، نظرات بهتری از بازیکنان جمع کنند. آنها همچنین فاش کردند که برخی از استودیوهای EA ، Battlefield Studios ، آینده ای بهتر برای این سریال ایجاد می کنند. در اینجا برخی از ویژگی هایی که امیدواریم در نسخه های آینده ببینیم آورده شده است.
امکان عقب نشینی و به دست آوردن برچسب های سگ

ویژگی “Takedown” برای اولین بار در سری Battlefield 3 ارائه شد. برای انجام این حرکت ، دکمه غوغا را برای اجرای انیمیشن نگه دارید که شخصیت شما سرباز دشمن را بکشد و پلاک نظامی خود را سرقت کند. در Battlefield 4 ، ضدحمله به عقب نشینی اضافه می شود.
پس از Battlefield 4 ، این ویژگی نیز به سلاح های غیر از چاقو گسترش یافته است. در نسخه 2 ، انیمیشن های برداشت در شخص سوم ارائه می شوند. با این حال ، این سیستم توسط برخی از بازیکنان مورد انتقاد قرار گرفت زیرا زمان می برد و بازیکن را به سمت دشمن نشان می دهد. هنوز هم در این نسخه ، اگرچه پلاک نظامی حریف به دارایی ها اضافه می شود ، اما در انیمیشن نمایش داده شده قابل مشاهده نیست. اگر نسخه بعدی Battlefield در یک فضای مدرن گفته شود ، این یک فرصت ایده آل برای بازگرداندن برداشت های صفحات نظامی خواهد بود.
1- ساختگی

اگرچه بخشی از روایت سریال هرگز محبوبیت به دست نیاورد ، اما بازی های Battlefield بازی های محکم و قابل توجهی داشته است. در حالی که نسخه 2 هیچ کمپینی نداشت. سینماهای بازی سعی کردند بخشی از داستان را بیان کنند ، اما این رویکرد به اندازه کافی مؤثر نبود.
درست است که بازی های سری Battlefield کامل نبودند ، اما این به معنای متوقف کردن تلاش برای بهبود آنها نیست. داستانهای خاصی ، مانند حساب شخصیت های به یاد ماندنی مانند The Troublemakers ، The Irishman و The Tombstone یا Heroes of Battlefield 1 و Battlefield 5 ، نه تنها به بازیکنان بیشتر می دهند تا چیزی گرانبها را برای پول خود بدست آورند ، بلکه به کارت های چند نفره نیز اضافه می کنند.
فضای مدرن و مدرن

بیش از ده سال از انتشار یک بازی Battlefield با فضای مدرن گذشته است. آخرین نسخه های این سریال در قرن گذشته یا نمایش ده ها سال در آینده گفته شد.
خوشبختانه ، مفهوم هنر رسمی و تریلر منتشر شده توسط Dice Studios تأیید کرد که نسخه بعدی در زمانی نزدیک به تاریخ فعلی ما گفته خواهد شد. سربازان و محیط نمایش داده شده در تریلر آزمایشگاه آزمایشگاه Battlefield به وضوح از ظاهر مشابه و مضامین میدان نبرد 3 الهام گرفته شده اند
سیستم حرکت در 2-Battlefield 5

هنگامی که Battlefield 2042 منتشر شد ، بسیاری از بازیکنان از دیدن سیستم حرکتی کاملاً متفاوت از Battlefield 5 شوکه شدند. سیستم حرکت تمایل بیشتری به گیم پلی سریع و سبک بازی ها داشت و به سبک بازی و واقع گرایی که قبلاً در این سریال دیدیم ، متعادل نشد. علاوه بر این ، آنها همچنین فرایندی از راه حل مشابه بازی هایی مانند Call of Duty را اضافه کردند که طرفداران باستانی این سریال را دوست نداشتند.
Battlefield 5 به تعادل بین سرعت حرکت و واکنش سرباز به روشی کامل احترام گذاشته بود. همچنین امکان کار در حالت جلسه ، که در 2 حذف شد ، امکان پذیر بود. انیمیشن های موتور نیز بسیار سینمایی بودند. به عنوان مثال ، اگر از ارتفاع زیاد پرش کنید ، سرباز شما رول است. ما امیدواریم که در نسخه های آینده حرکات منحصر به فرد و خلاقانه تری مشاهده کنیم.
2 صندلی اصلی

یکی از دلپذیر ترین حواس در نسخه های قدیمی میدان نبرد ، اولین لحظات مچ دست آنلاین بود. همه بازیکنان پایگاه اصلی خود را پر از اتومبیل ، تانک ، هلیکوپتر و جت کردند و اعضای هر تیم خود را برای وسیله نقلیه مورد علاقه خود معرفی کردند. همه هم تیمی ها و جوخه های خود را که در هوا بلند شده اند یا با وسایل نقلیه و عابران پیاده به حریف رفتند ، یک لحظه مهم در بخش چند نفره بازی های میدان نبرد بودند.
در Battlefield 2042 ، تیم ها به جای پایگاه ، نکته اصلی ظاهر را دارند. این نقاط فقط یک فضای خالی روی نقشه است و برای استفاده از وسایل نقلیه ، مستقیماً به همسر احتیاج دارید. این تغییر لذت و احساس وجود یک پایگاه اصلی را از بین برده است. یک پایگاه اصلی نباید به سادگی سایت Frai باشد ، بلکه باید مکانی برای تجدید ، پشتیبانی از مهمات و تقویت شانس پیروزی در نبرد باشد.
2- نمودارهای پویا

کارتهای پویا نه تنها باید شامل تخریب واقع بینانه و آب و هوای واقعی باشند بلکه به یک طراحی هوشمند نیز احتیاج دارند. یک نقشه بزرگ در میدان نبرد دارای دو پایه اصلی از هر طرف و یک منطقه مرکزی پر از ساختمان یا موانع دیگر است. این ترتیب کارت برای هر نوع بازیکن ، چه کسانی که به وسیله نقلیه حمله می کنند ، خواه یک تیرانداز باشند ، یا در نهایت کسانی که عاشق نبردهای باریک هستند ، لذت بخش است.
Operation Firetorm Battlefield 3 بهترین نمونه کارت پویا نبرد است. شما می توانید تپه ها را رصد کنید ، جت ها را سرقت کنید یا در اهداف متوسط از درگیری های شدید لذت ببرید. همچنین این کارت با آتش و دودی که منطقه را پوشانده است. همچنین یک فضای منحصر به فرد برای این سریال دارد.
2- گروه های مختلف و سازمان های نظامی

یکی دیگر از مشکلات سیستم تخصصی نسخه 2 حضور همان سربازان / متخصصان در هر دو تیم بود. آنقدر دشوار بود که توسعه دهندگان تاس مجبور شدند برای شناسایی تیم ها ، چوب های درخشان را اضافه کنند.
مشکل این میله های کوچک این است که آنها موقعیت بازیکن را حتی از مسافت های دوردست قابل مشاهده می کنند. در نتیجه ، پنهان کردن به عنوان یک تیرانداز غیرممکن است و حتی به عنوان یک سرباز معمولی ، شما آسان می شوید. در نسخه های قبلی Battlefield ، این طور نبود ، زیرا هر تیم متعلق به یک گروه نظامی یا نظامی متفاوت بود. این طراحی لباس کاملاً متفاوت ، شناسایی هم تیمی ها را تسهیل کرد.
2. شخصیت سربازانی مانند Battlefield 5

برای عنوان گفته شده در جنگ جهانی دوم ، بازی Battlefield – شخصی سازی و تغییرات زیادی را به شما ارائه می دهد. می توانید ظاهر شخصیت ، کلاه ، رنگ صورت ، لباس و سایر مشخصات سرباز خود را تغییر دهید. این به بازیکن انعطاف پذیری زیادی می دهد.
متأسفانه ، این ویژگی تغییرات بسیاری در بازی را پشت سر گذاشته است ، با این حال ، این روند برای سیستمی تغییر کرده است که بیشتر روی اسکینز برای متخصصان متمرکز شده است تا اینکه به سبک های بازی بازیکنان پاسخ دهند. هدف نسخه 2 نگران این نبود که چگونه هر قطعه لباس می تواند به شما در میدان نبرد کمک کند ، اما این خریدار چقدر جذاب بود.
2. بهترین سیستم پیشرفت

Battlefield 2042 علاوه بر معرفی ویژگی های بحث برانگیز مانند سیستم تخصصی ، سیستم نبرد پاس را نیز معرفی کرد. Bethels راضی است که می توانید اندکی قبل از مهلت دریافت کنید ، اما آنها را حذف کنید یا باید بعداً آنها را در فروشگاه خریداری کنید.
بتل محتوایی را که می توانید با بازی عادی برنده شوید ، از بین می برد و حضور آنها تلاش روشنی برای شل کردن کیف پول بازیکن است. در میدان نبرد بعدی ، بهتر است به روش های دیگری مانند بسته های موجود در فروشگاه Battlefield 5 برگردیم که محتوای مقدار زیادی از مطالب را برای بازیکنان فراهم کرده است.
کلاس ها باید جایگزین سربازان تخصصی شوند

یکی از ناامید کننده ترین خصوصیاتی که Battlefield 2042 جایگزینی سیستم کلاس توسط سیستم تخصصی بوده است. این سیستم به وضوح از بازی های قهرمان-تیرانداز الهام گرفته شده است ، جایی که بازیکنان به جای سربازان معمولی ، شخصیت “قهرمان” را راهنمایی می کنند.
این سیستم همچنین محدودیت سلاح ها را از کلاسهای خاص از بین برد و منجر به نبرد با مشکلات جدی تعادل شد. به عنوان مثال ، متخصصان تیراندازهای نخبه مجهز به موشک یا مهندسین دارای اسلحه تیرانداز در میدان نبرد حضور داشتند. خوشبختانه ، تاس ها تغییراتی و تغییراتی در سیستم ایجاد کرده اند و تأیید کرده اند که از نسخه های آینده سیستم استفاده نمی شود.
چه تغییراتی بی تاب هستید که می بینید یا بازگشت کدام ویژگی ها سری بعدی میدان های نبرد هستند؟ در بخش نظرات ، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.