پس از انتشار فاجعه بار The Lord of the Rings: Gollum، Daedalic Entertainment بیانیه ای منتشر کرد و از مردم به دلیل عملکرد ضعیف و فاجعه بار این بازی عذرخواهی کرد.
The Lord of the Rings: Gollum که دیروز به طور رسمی منتشر شد، نقدهای منفی منتقدان را دریافت کرد و اکنون با 32 نقد، میانگین امتیاز 36 از 100 را در متاکریتیک کسب کرده است.
پس از انتشار نمرات بازی، سازندگان بازی Lord of the Rings: Gollum با انتشار پیامی در اکانت رسمی استودیو Daedalic Entertainment از طرفداران عذرخواهی کردند.
متن پیام Daedalic Entertainment به شرح زیر است:
هدف ما بهعنوان یک استودیو و بهعنوان طرفداران بزرگ ارباب حلقهها، همیشه بیان یک ماجراجویی جذاب و همهجانبه بوده است. ایجاد داستانی با سرزمین میانه به عنوان زمین بازی ما بزرگترین افتخار و چالشی است که تا به حال با آن روبرو بوده ایم.
در Daedalic می دانیم که موفقیت یک بازی به لذت و رضایت بازیکنان آن بستگی دارد. ما واقعاً از بازخورد شما قدردانی می کنیم و فعالانه به صدای شما گوش می دهیم، بازخورد شما را می خوانیم و انتقادات و پیشنهادات سازنده ای را که ارائه می کنید تجزیه و تحلیل می کنیم.
تیم توسعه ما سخت کار می کند تا باگ ها و مشکلات فنی را که بسیاری از شما با آنها مواجه شده اید برطرف کند. ما متعهد هستیم که بهروزرسانیهایی را در اختیار شما قرار دهیم که به شما امکان میدهد از بازی کاملاً لذت ببرید.
یک بار دیگر، عمیقاً برای هر گونه ناراحتی ایجاد شده عذرخواهی می کنیم و از درک شما در این مدت قدردانی می کنیم. ما شما را در جریان پیشرفت خود قرار خواهیم داد و ارتباط شفافی در مورد اصلاحات و بهبودهای آینده ارائه خواهیم کرد. اشتیاق و فداکاری شما به عنوان گیمر نیروی محرکه عزم ما برای درست کردن آن بوده است.
The Lord of the Rings: Gollum در حال حاضر برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری X/S، ایکس باکس وان و رایانه شخصی در دسترس است. نسخه نینتندو سوییچ این بازی اواخر سال جاری منتشر خواهد شد.