تریلر ارائه شده در The Game Awards 2024 برای The Witcher 4، اگرچه اطلاعات مهمی طولانی و مفصل در مورد فضای بازی بود، اما چیز خاصی در مورد گیم پلی بازی به طرفداران نشان نداد. طی چند هفته گذشته، سازندگان در مصاحبه های مختلف اطلاعاتی را در مورد انتظارات ما از گیم پلی این عنوان به اشتراک گذاشته اند.
در مصاحبه ای با سازنده محتوا، سباستین کالمبا، کارگردان عنوان، در مورد اهداف CDPR و آنچه استودیو می خواهد با NPC های Witcher 4 به دست آورد، به گفته Kalemba، هدف این است که به آن احساسی بدهید که هر NPC در بازی دارد زندگی و داستان خودشان
ما متعهد شدیم که هر NPC را در The Witcher 4 طوری طراحی کنیم که انگار در داستان خودشان زندگی می کنند. ما همچنین کیفیت NPCها، ظاهر، رفتار، حالات چهره و غیره را تا حد امکان بهبود می بخشیم، زیرا می خواهیم تجربه واقعی تری ایجاد کنیم و استانداردها را به سطح بالاتری برسانیم.
در حال حاضر CDPR تاریخ انتشار خاصی را برای The Witcher 4 به اشتراک گذاشته است.