مدیر بازی فرار تارکوف در ابتدا به شدت به انتقادات کاربر پاسخ داد ، اما سپس از موقعیت وی بازنشسته شد.

در سالهای اخیر ، شبکه های اجتماعی به یک بستر تعامل بین بازیکنان و توسعه دهندگان بازی های ویدیویی تبدیل شده اند. کاربران می توانند کلیپ های گیم پلی خود را به اشتراک بگذارند ، به سرعت اشکالات را گزارش کرده و هیجان خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. از طرف دیگر ، توسعه دهندگان و استودیوها همچنین می توانند مستقیماً محصولات خود را به بازار عرضه کرده و با مخاطبان خود صمیمی تر ارتباط برقرار کنند.
با این حال ، همه چیز همیشه ادامه نمی یابد ، و گاهی اوقات همه چیز غیرقابل کنترل می شود. یکی از آنها روز جمعه رخ داد. در همین حال ، نیکیتا Buyanov ، مدیر فرار از بازی تارکوف ، در یک اختلاف عمومی با یک هوادار شرکت کرد.
این داستان از زمانی آغاز شد که نیکیتا Buyanov روز پنجشنبه تصویری ظاهراً بی اهمیت توییتر را منتشر کرد ، اما در پاسخ ، یک کاربر نوشت که او فرار د تارکوف را نابود کرده است. بویانوف به شدت به انتقاد پاسخ داد و کاربر را به سکوت و خفه کردن دعوت کرد. در حالی که برخی از پاسخ های اولیه ، به ویژه توسط کاربران کنه آبی ، مطلوب بودند ، بسیاری از آنها واکنش وی را نامناسب و معترض دانستند.
با این حال ، بویانوف اندکی پس از موقعیت اولیه خود بازنشسته شد و گفت که قصد وی یک شوخی است و تأکید کرد که هر نظر مهم است.
در حال حاضر ، جو در جامعه بازیکنان فرار از تارکوف چندان مثبت نیست. به خصوص پس از یک بازی سخت که بسیاری از جنبه های اساسی را تحت تأثیر قرار داده است. این به روزرسانی باعث شده است که برخی از بازیکنان احساس سردرگمی و ناراضی کنند و همین امر منجر به واکنش هایی مانند نظر بحث برانگیز شده است.
این نمونه دیگری از پیامدهای منفی دسترسی مستقیم به شبکه های اجتماعی برای توسعه دهندگان است. مدیرعامل Gearbox Studios ، رندی پیکفورد ، اخیراً این کار را تجربه کرده است و تهیه کننده بازی Xdeusche سال گذشته برآورده شد.