انحصار GTA 6 به موقع برای کنسول ها ، با در نظر گرفتن عملکرد مالی Take-Two و ارائه سرمایه گذاران شرکت. ما در مورد جزئیات بحث خواهیم کرد.
![تبلیغ](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2024/12/240200.gif)
در جلسه سرمایه گذار در طول درآمد از سه ماهه سوم سه ماهه سوم سال مالی ، این شرکت فاش کرد که سیستم عامل های تلفن همراه مسئولیت 5 ٪ از درآمد شرکت در طول سال مالی را بر عهده دارند ، در حالی که کنسول ها 5 ٪ از درآمدهای خود را نشان می دهند شرکت اصلی در همین حال ، درآمد رایانه شخصی و سایر سیستم عامل ها تنها 5 ٪ از درآمد سالانه خود را نشان می دهد. این رقم همچنین شامل درآمد تولید کننده بزرگ تجارت شرکت ، GTA Online است. بنابراین واضح است که چرا شرکت مسیر انحصار را برای انتشار اولیه GTA 6 انتخاب کرد.
با فروش بیش از 5 میلیون نسخه از GTA V در جهان و حفظ تعامل قوی آنلاین GTA ، GTA 6 باید این سریال را در پاییز ادغام کند. Strauss Zelnick ، مدیرعامل Take-Two Interactive ، تأکید کرد که این حق رای دادن هنوز معیار صنعت بازی های ویدیویی است و یکی از مهمترین عوامل رشد تجارت است.
![توزیع بستر مالی را انجام دهید چرا انحصار GTA 6 منطقی است؟ - ICTNN](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2025/02/take-two-financials-platform-breakdown-966x720.webp)
براساس تخمین های جهانی تعاملی ، تا اول نوامبر ، نسخه پلی استیشن 4 و X نسخه X / S بیش از 5 میلیون واحد در مجموع بیش از 5 میلیون واحد فروخته شده است. اطلاعاتی که قبلاً توسط بخش سرگرمی سونی منتشر شده است نشان می دهد که این شرکت 2.3 میلیون واحد پلی استیشن 2 را تا 9 سپتامبر راه اندازی کرده است. براساس این داده ها ، تخمین زده می شود که فروش کنسول تا پایان ماه نوامبر تقریباً 1 تا 2 میلیون واحد بوده و به تبع آن ، کل فروش کنسول های Xbox نسل نهم حدود 2 تا 5 میلیون واحد خواهد بود بشر
بنابراین جای تعجب آور نیست که پلی استیشن بخش مهمی از تعامل کنسول مرتبط با GTA آنلاین دارد. چند ماه پیش ، کریستوفر دیرینگ به رسانه های صنعت بازی ها گزارش داد که طبق تحلیل بازار ، بیش از 5 میلیون کاربر فعال در بخش آنلاین GTA V وجود دارد که بیشتر آنها در پلی استیشن بازی می کنند. این دو شرکت دو بازی تعاملی را انجام می دهند و Rockstar بدون شک این موفقیت را در بخش GTA 6 بصورت آنلاین در پلی استیشن 2 تکرار می کند.
اگرچه بازار رایانه شخصی در حال افزایش است ، اما این رشد درآمد تعاملی را که باید از این سکو گرفته شود ، افزایش نداده است. این احتمالاً به دلیل عدم وجود هزینه های مکرر مصرف (RC) در این پلتفرم است. GTA Online یکی از دو منبع اصلی درآمد از طریق RCS در مجموعه Take-Two است. هزینه های مکرر مصرف کننده (RCS – SPECTAGE مکرر مصرف کنندگان) به درآمدی که یک شرکت به لطف پرداخت مداوم بازیکنان در یک بازی دریافت می کند ، اشاره دارد. مانند GTA + در GTA آنلاین) و DLC و اضافه کردن بسته ها.
![GTA آنلاین میلیاردهای 18000 ساعت چرا انحصار GTA 6 منطقی است؟ - ICTNN](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2024/08/GTA-Online-Billionare-18000-Hours.jpg)
به طور خاص ، تقلب در نسخه رایانه ای GTA Online بسیار گسترده است و ابزارهای هک به راحتی در دسترس بازیکنان قرار می گیرند. این امر به کلاهبرداران اجازه می دهد تا به جای اینکه پول واقعی را خرج کنند ، پول کوسه (GTA آنلاین) و مزایای GTA + را به صورت رایگان دریافت کنند. در نسخه های کنسول آنلاین GTA چنین مشکلی وجود ندارد ، جایی که بازیکنان به طور فعال خرید می کنند و اشتراک GTA +را خریداری می کنند. در حقیقت ، کارتهای نقدینگی کوسه از بهترین موارد فروش در فروشگاه های Xbox و PlayStation هستند.
سال گذشته ، مایک یورک ، GTA V و Red Dead Redemption 2 در Roxstar Games ، توضیح داد که نسخه GTA VI PC به تأخیر می افتد و در زمان راه اندازی در دسترس نخواهد بود ، زیرا تیم توسعه دهنده قصد دارد ابتدا روی یک تمرکز کند بازار که فروش بیشتری دارد. پلی استیشن همواره پرفروش ترین پلتفرم برای نسخه های قبلی بوده است و این به وضوح از توزیع درآمد بین سیستم عامل های مشاهده شده در بین سرمایه گذاران شرکت اخیر ناشی می شود.