همیشه عناوینی که اهداف مختلفی دارند برای بازیکنان جذاب است. Cruonos: طلوع جدید تولید شده توسط تیم Bloode نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما انتهایی که ارائه می دهد قرار است متنوع تر از عناوین دیگر باشد.

براساس گزارش ها ، Cronos: Dawn جدید دارای پایان های مختلفی است که به طور قابل توجهی ارزش تجربه چند تجربه ای خود را افزایش می دهد. همچنین به نظر می رسد که این اهداف متعدد مشخص ، خوب یا بد نیستند. اگرچه بازیکنان معمولاً در عناوین مختلف به دیدن پایان های خوب یا بد عادت می کنند ، اما در مورد Cronos اینگونه نیست. از آنجا که نتایج هر تصمیم آنقدر ظریف است که حتی توسعه دهندگان بازی نیز به اخلاق شک دارند.

آنها در مصاحبه با سازنده بازی ، وجود اهداف مختلف را بدون ذکر شماره دقیق آنها و نحوه دستیابی به هر انتها ، با بررسی وضعیت هر انتها از نظر خوب یا بد تأیید کردند. کارگردان بازی ، Jacek Zięba ، تأکید می کند که تفسیر پایان ها به بازیکن بستگی دارد.
حتی در بین اعضای استودیو ، پایان بازی بحث های زیادی را انجام داد. یکی از اعضای تیم می گوید که پایان بهتر است ، در حالی که دیگری معتقد است که این پایان کاملاً منفی است.
از طرف دیگر ، Grzegorz مانند ، نویسنده ارشد و طراح داستان بازی ، می گوید:
ما قصد داشتیم هر پایان را با دقت تنظیم کنیم تا بازیکنان را استخدام کنیم. بنابراین استدلال هایی در مورد هر انتخاب وجود دارد. از آنجا که به سبک وحشت روانی ، نمی تواند کاملاً بد یا کاملاً خوب باشد و پایان نهایی باید پیچیده تر ، ظریف تر و متفکر تر باشد.

از آنجا که وقایع این بازی در دوره پس از آخرالزمانی اتفاق می افتد ، احتمالاً ابهام اهداف منطقی خواهد بود. خطر طراحی این نوع اهداف احتمالاً مؤثر خواهد بود ، زیرا حتی سازندگان بازی از هر انتها نظرات متفاوتی دارند.
حال ، سوالی که به ذهن من خطور می کند این است که آیا Cronos: Dawn جدید شبیه به Remake Silent Hill 2 (عنوان توسعه یافته دیگری) است؟ این پاییز برای پلی استیشن 4 ، سری Xbox X و سری و رایانه های شخصی منتشر می شود.
