چندی پیش ، انتشار نسخه بازسازی شده The Silent Hill 2 توسط Team Team Team Studios موجی از نگرانی ها و انتقادات را در بین طرفداران این مجموعه برانگیخت. از آنجا که بازیکنان فکر می کردند نتیجه نهایی جذاب نخواهد بود.

استودیوهای Silent Hill 2 به دلیل نگرانی طرفداران یک کار دشوار و حساس برای آنها در نظر گرفته شد. هنگامی که استودیو برای اولین بار در سال 2 در بازسازی Silent Hill 2 کار کرد ، هواداران بسیار عصبی بودند.
کمتر کسی فکر می کرد که این تیم می تواند یکی از شاهکارهای ترس و بقا را مدیریت کند. اما بازسازی Silent Hill 2 سرانجام به یکی از بهترین عناوین سال تبدیل شده است و اکنون تیم توسعه پس از این موفقیت مهم در چنین پروژه ای دشوار خوشحال و رضایت بخش است.

بازی تیم بعدی Bloob اکنون یک پروژه ترسناک جدید به نام Cronos: The New Dawn است. کارگردان این بازی جدید ، Jacek Zięba ، اخیراً در مصاحبه ای گفت که تیم آنها از نظر گذشته در موقعیتی بهتر و متفاوت قرار دارد.
بعد از موفقیت Remake Silent Hill 2 ، من فکر می کنم ما مانند گذشته نیستیم. روند بازسازی Silent Hill 2 به هیچ وجه برای هواداران آسان نبود و بسیاری گفتند که این تیم کل مسابقه را نابود می کند. برای اعضای استودیو بسیار دشوار بود ، زیرا ما مجبور شدیم به سخنان خود بپیوندیم و تمام انرژی خود را برای آن قرار دهیم ، حتی اگر بیشتر مردم آن را دوست نداشتند. اما وقتی بازی بیرون آمد و طرفداران آن را تجربه کردند ، همه معلوم شدند که در مورد ما اشتباه می کنند.

موفقیت Remake Silent Hill 2 نه تنها توجه به پروژه استودیوی بعدی را متمرکز کرد ، بلکه کونامی را نیز متقاعد کرد که این تیم می تواند چنین حق رای دادن را مدیریت کند. تیم Bloob اکنون در تلاش است تا اصلی ترین Silent Hill را بازسازی کند ، و گرچه هواداران فکر می کنند این تیم به خوبی عمل کرده است ، استودیو می خواهد فراتر برود و یک شاهکار را تحویل دهد.
Grzegorz مانند ، نویسنده اصلی Cronos: The New Dawn ، می گوید:
هر وقت یک بازی را منتشر می کنیم ، تجربه ، تغییرات و تحولات بیشتری کسب می کنیم. به خدا ، ما سعی می کنیم بهتر از گذشته باشیم. حتی پس از بازسازی Silent Hill 2 ، مردم گفتند که این یک شاهکار نهایی است ، اما به نظر نمی رسد اینگونه باشد و همیشه جایی برای پیشرفت بیشتر وجود دارد.

