Hideo Kojima بدون شک افسانه ای از صنعت بازی است. این یکی از بهترین چهره های شناخته شده در این حرفه است. کسی که در ایجاد برخی از مهمترین بازی هایی که تاکنون دیده ایم ، درگیر یا مستقیماً ایجاد شده است. ماه آینده ، ما آخرین دست آشپزی با Death Stranding 2 خواهیم بود.

به تازگی ، چهره پیشرو اعلام کرده است که بر اساس بازی تست غیررسمی تولید کرده است و دارای حافظه فلش است که حاوی ایده هایی برای عناوین جدید به دستیار شخصی آن است. این فلش قرار است پس از مرگ وی باز شود تا به ایجاد آثار Kojima Productions ادامه دهد. البته تحت هدایت معنوی کوجیما.
در شماره اخیر مجله Edge ، کوجیما نگاهی به زندگی خود انداخت. وی از مشکلات بهداشتی صحبت کرد و تأکید کرد که وی در طول اپیدمی کرونا به طور جدی رنج می برد و به پایین ترین سطح ذهنی خود رسید. وی توضیح داد که یک بیماری و جراحی باعث شده است که وی از سن خود آگاه تر شود.

کوجیما که امسال 5 ساله است ، هنوز آماده رها کردن نیست. اما او همچنین تشخیص می دهد که این تصمیم ممکن است در اختیار او نباشد:
من بیمار شدم و نتوانستم چیزی ایجاد کنم. در همان زمان ، افراد زیادی را در اطرافم دیدم. مرگ مستقیماً قبل از من برگزار شد. البته ، من بهبود یافتم ، اما اکنون فکر کردم چند سال مجبور شدم یک بازی یا یک فیلم بسازم؟ شاید ده سال؟
وی سپس از کارت بلندپروازانه خود رونمایی کرد تا مطمئن شود که ایده های وی پس از مرگ تولید نمی شود:
من دستیار شخصی خود را به تمام ایده هایم دادم. چیزی مثل اراده آنها می توانند پس از من بتوانند پروژه هایی را در Kojima Productions ایجاد کنند. یکی از ترس های من این است که چه اتفاقی برای تولیدات کوجیما پس از من می افتد؟ من فقط نمی خواهم دارایی های فعلی خود را مدیریت کنم.
Hido Kojima در اواسط دهه 1980 بازی را انجام داد. قبل از آن ، او سعی کرد وارد صنعت فیلم شود. او در سال دوم یا سوم حرفه ای حرفه ای خود در Metal Gear بازی کرد. مجموعه ای که همیشه پس از چندین دهه جای خود را حفظ می کند. کوجیما پس از جدا شدن از کونامی در طول سال 2 ، استودیوی مستقل خود را تأسیس کرد.
حالا او منتظر بود و دقیقاً آنچه را که در این فلاش افسانه ای جمع آوری شده بود ، دید.