توسعه دهندگان The First Berserker: Khazan قصد دارند بازی های بیشتری را در دنیای DNF بسازند، اما فعلاً روی Khazan تمرکز خواهند کرد.
The first Berserker: Khazan کار خود را با اولین پروژه به نام Project BBQ آغاز کرد. این بازی یک MMORPG به سبک انیمه بود که بعداً به طور کامل به داستانی در مورد Khazan، اولین Slayer در دنیای Dungeon & Fighter راه اندازی شد. این بازی از زمان معرفی خود در The Game Awards 2023 محبوبیت پیدا کرده است و می تواند DNF را محبوب کند.
تریلر گیم پلی Khazan نشان داد که سیستم مبارزات آن بسیار شبیه به عناوین RPG شبیه به Souls است، اما سبک هنری بسیار منحصر به فردی دارد. Neople تاکید کرد که این یک بازی نقش آفرینی اکشن هاردکور است که از برخی عناوین شبیه به Souls الهام گرفته شده است. در همین راستا، Exuter اخیرا مصاحبه ای با Myeongjin Yun، مدیر عامل Neople انجام داده و در مورد The First Berserker: Khazan سوال کرده است.
لطفاً خودتان را معرفی کنید و در مورد نقش خود در توسعه The First Berserker: Khazan بگویید.
سلام، نام من Myeongjin Yun، مدیر عامل Neople است. من در حال حاضر به عنوان مدیر اجرایی IP Expansion برای Dungeon & Fighter کار می کنم و بر The First Berserker: Khazan نظارت می کنم.
اولین Berserker: Khazan اخیراً رسماً اعلام شد. میشه بگید این بازی کی منتشر میشه؟
ما در حال وارد شدن به مرحله نهایی پالایش و پالایش هستیم، اما در حال حاضر نمیتوانیم تاریخ دقیق عرضه را اعلام کنیم. در آینده برنامه دقیق تری را اعلام خواهیم کرد.
خزان یک شخصیت مهم در دنیای Dungeon & Fighter است، اما هنوز به طور کامل با جزئیات بررسی نشده است. چه شد که تصمیم گرفتید داستانی با محوریت خزان بسازید؟
قبل از برنامه ریزی Khazan، تصمیم گرفتیم با استفاده از دنیای Dungeon & Fighter Online (DNF) یک بازی اکشن تک نفره ایجاد کنیم. در دنیای DNF شخصیت ها و داستان های زیادی وجود دارد. چالش این بود که شخصیت و داستانی را انتخاب کنید که بتواند شتاب قابل توجهی را به ژانر اکشن بیاورد و به بازیکنان اجازه دهد تا در گیم پلی بازی غرق شوند. خزان سرانجام به این منظور انتخاب شد.
این بازی چه مدت در حال توسعه است و چند توسعه دهنده به طور فعال روی پروژه کار می کنند؟
تقریباً دو سال است که در حال توسعه است و بیش از 150 توسعه دهنده را شامل می شود.
بازیکنان در بازی The First Berserker: Khazan چه سبک مبارزه و مکانیکی را می توانند انتظار داشته باشند؟
ما فکر می کنیم The First Berserker: Khazan باید روی سرگرمی اصلی یک تجربه پر اکشن تمرکز کند. ما در تلاش برای ایجاد نبردهای هیجان انگیز با مکانیک دقیق و دقیق هستیم تا لذت طفره رفتن و ضربه زدن در پاسخ به حملات هیولا را به حداکثر برسانیم. بازیکنان بسته به موقعیت می توانند به طور موثر از اقدامات اساسی مانند دفاع، عقب زدن و طفره رفتن استفاده کنند.
آیا انتخاب گسترده ای از سلاح ها، زره ها و سایر عناوین مشابه وجود خواهد داشت؟
دنیای DNF طیف گسترده ای از سلاح ها، زره ها و موارد دیگر را ارائه می دهد و ما تمام تلاش خود را برای بهبود گیم پلی ای که با این ویژگی ها دنبال می کنیم انجام خواهیم داد.
The First Berserker: آیا خزان دنیای باز، نیمه باز یا صحنه ای خواهد داشت؟
به سمت طراحی مبتنی بر صحنه حرکت می کند. در حالی که خزان سرگرمی اکشن را در اولویت قرار می دهد، ما همچنین عناصر و محتوای مختلفی را برای ایجاد حس ماجراجویی و کاوش آماده می کنیم.
چه حالت های گرافیکی برای نسخه های PC و کنسولی بازی در نظر گرفته شده است؟
ما یک گزینه پیش فرض با وضوح 1080p و 30 فریم در ثانیه ارائه خواهیم داد. علاوه بر این، حالت های مختلف قابل انتخاب در زمان راه اندازی در دسترس خواهند بود.
ما رویکردهای مختلفی را برای طراحی بهتر محیط با گرافیک با کیفیت بالا در نظر می گیریم.
آیا می توان انتظار داشت که بازی های بیشتری از نوع Souls نسبت به Dungeon & Fighter ببینیم؟ یا اینکه نئوپل به امتحان ژانرهای مختلف ادامه خواهد داد؟
علاوه بر این بازی، ما در حال برنامه ریزی ژانرهای دیگر بازی با استفاده از دنیای DNF هستیم. اگرچه Khazan اثری شبیه به Souls است، اما روحیه یک RPG اکشن مبتنی بر DNF را نیز دارد. اگرچه پس از خزان قصد داریم آثار بیشتری در ژانر Soulslike منتشر کنیم و همچنین ژانرهای فراتر از Soulslike را بررسی کنیم، اما هدف فعلی ما فقط ایجاد خزانی است که بسیاری از مردم آن را دوست داشته باشند.
این بازی به عنوان یک MMORPG در سبک انیمه با نام Project BBQ شروع شد. دلایل لغو این پروژه چه بود و چه چیزی شما و شرکت نکسون را به راه اندازی مجدد پروژه سوق داد؟
پس از تکمیل مرحله پیش تولید، پروژه BBQ قبل از ورود به توسعه کامل، به نقطه عطفی رسیده است که مورد استقبال نکسون قرار گرفته است. با این حال، برای اینکه گیم پلی بازی را به عنوان یک اکشن سه بعدی به بالاترین سطح برسانیم، فکر کردیم باید بیشتر روی اکشن شخصیت ها تمرکز کنیم. در نتیجه، تصمیم گرفتیم این جنبه ها را با ایجاد یک بازی کنسولی با استفاده از DNF بهبود بخشیم.
لغو پروژه BBQ و تولد Project AK (معروف به Khazan) تقریباً همزمان با انتشار Elden Ring اتفاق افتاد. کار تحسین شده FromSoftware بدون شک منجر به گرایشی در ژانر روح شده است. من کنجکاو هستم که آیا The First Berserker: Khazan نیز به نوعی از موفقیت Elden Ring الهام گرفته است؟
خزان از الدن رینگ الهام گرفته نشده است. در عوض، اگر هنوز Project BBQ را که در اصل یک عنوان آنلاین بود، داشتیم و آن را به یک بازی آفلاین تبدیل میکردیم، میتوانست شباهتهای زیادی با Elden Ring داشته باشد. اگرچه خزان از بازی های مختلفی الهام گرفته بود، اما قبل از انتشار Elden Ring به شکل فعلی در حال توسعه بود.
آیا چیز دیگری وجود دارد که بخواهید به اشتراک بگذارید؟
ما سخت کار می کنیم تا یک بازی عالی بسازیم، پس لطفا صبر کنید.
The First Berserker: Khazan توسط Neople Studio توسعه یافته و توسط Nexon منتشر خواهد شد. این بازی نقش آفرینی اکشن هاردکور برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S و رایانه شخصی منتشر خواهد شد.