سارا باند، رئیس ایکس باکس، گفت که طیف وسیعی از عوامل در هنگام اتخاذ چنین تصمیماتی در نظر گرفته می شوند.
سارا باند، مدیر عامل ایکس باکس اخیرا جزئیات بیشتری در مورد تصمیم این شرکت برای تعطیلی استودیو به اشتراک گذاشته است. روز سه شنبه اعلام شد که ایکس باکس چهار استودیو شخص اول را تعطیل می کند. اگر بخواهیم نگاهی به استودیوها و کارهای آنها بیندازیم، میتوان به Arkane Austin (توسعهدهنده بازی Redfall)، Tango Gameworks (توسعهدهنده Hi-Fi Rush)، Alpha Dog (توسعهدهنده Mighty Doom) و استودیوی Roundhouse اشاره کرد. بازی ها.
در نشست اخیر فناوری بلومبرگ در سانفرانسیسکو، دینا باس از بلومبرگ از سارا باند پرسید که چگونه امیدوار است گیمرها بسته شدن استودیو را درک کنند. باند پاسخ داد که این تعطیلی ها به سلامت بلندمدت شرکت کمک می کند:
گرفتن چنین تصمیماتی همیشه سخت است. من به آنچه قبلاً در مورد این صنعت گفتم برمی گردم. با نگاهی به اصول، مسئولیت بزرگی برای حفظ جایگاه بازیها و دستگاههایی که تولید میکنیم و خدماتی که ارائه میدهیم، داریم، حتی زمانی که صنعت در حال رشد نیست و در مرحله تغییر است.
و خبری که ما در پایان هفته اعلام کردیم نتیجه آن است تا اطمینان حاصل شود که این تجارت در بلند مدت سالم باقی می ماند.
دینا باس اشاره کرد که بازیکنان از بسته شدن استودیو Tango Gameworks بسیار ناامید شده اند و معتقدند که آخرین ساخته آنها یک بازی موفق بوده است. بنابراین حفظ موقعیت این استودیو ضروری بود. با این حال، سارا باند تکرار کرد که تمام این تصمیمات برای زنده نگه داشتن ایکس باکس گرفته شده است. باند ادامه می دهد:
ماهیت این صنعت هنر خلاقانه است و من همیشه از آن جنبه لذت برده ام. یعنی جایگاه و موفقیت هر بازی و استودیو منحصر به فرد است. هیچ معیار خاصی وجود ندارد که برای همه کارساز باشد.
ما به هر استودیو و تیم سازنده بازی نگاه می کنیم و در مواجهه با چنین تصمیماتی طیف وسیعی از عوامل مختلف را در نظر می گیریم.
در نهایت، همه این عوامل منجر به حفظ طولانی مدت بازیها، دستگاهها و سرویسها میشود و ما تضمین میکنیم که این وعده عملی شود.