جان باکلی ، مدیر روابط عمومی در Pocketpair ، با IGN صحبت کرد که عدم تمایل مدیرعامل برای فروش این شرکت است.

در حالی که توسعه دهنده Palworld ، PocketPair ، در حال آماده سازی برای انتشار بازی های جدید خود است ، جان باکلی ، مدیر عمومی روابط عمومی و انتشار این شرکت گفت که مدیرعامل این شرکت هرگز اجازه فروش این شرکت را نمی دهد. در مصاحبه با IGN ، باکلی در مورد احتمال خرید Pocketpair به سؤالی پاسخ داد:
مدیرعامل ما (Takuro Mazoshbeh) هرگز اجازه نمی دهد. او دوست دارد کار خود را انجام دهد و رئیس خودش باشد. او کسی را دوست ندارد که به او بگوید چه کاری انجام دهد.
باکلی معتقد است که اگر Pocketpair باید فروخته شود ، این امر فقط در مورد بازنشستگی اتفاق می افتد. اما او اعتقاد ندارد که این اتفاق به زودی رخ خواهد داد. به گفته وی ، به دلیل چندین پروژه مهم ، Pocketpair برای مدت طولانی اشغال خواهد شد. وی در این رابطه گفت:
من واقعاً از این موضوع شوکه خواهم شد. شاید وقتی او سن او را برای پول فروش می کند. این ناراحت کننده خواهد بود ، اما احتمالاً در زندگی من اتفاق نمی افتد.

نکته جالب این است که اظهارات باکولی در ابتدا با اظهارات قبلی مغایرت دارد. وی در مصاحبه ای اظهار داشت كه اگرچه استودیو از استقلال وی راضی بود ، اما او آماده بود تا مشاركت یا پیشنهادات خرید را در نظر بگیرد. پس از موفقیت Palworld و تبدیل آن به یک IP بزرگ ، Stockpair Studios یک سرمایه گذاری مشترک با Sony Music Entertainment و Aniplex را اعلام کرد. این سرمایه گذاری برای گسترش بیشتر IP ، Palworld Entertainment Inc نامیده شد.
پیش از این ، باکلی همچنین در مورد انتشار Palworld در کنسول Nintendo Switch 2 صحبت کرده بود. وی در مصاحبه ای گفت که استودیو وقتی اطلاعات بیشتر در مورد کنسول فاش می شود ، تحقیق می کند و اگر کنسول قدرت کافی برای اجرای بازی داشته باشد ، انجام می شود. او در این رابطه گفت.
ما هنوز آن را ندیده ایم ، مانند سایرین ، منتظر هستند. امیدوارم کسی در GDC به من بگوید. من با بسیاری از افراد صحبت کرده ام ، اما همه می گویند حتی آن را ندیده اند. اگر سوئیچ 2 به اندازه کافی قوی باشد ، واقعاً ارزش آن را دارد. ما بهینه سازی زیادی را برای عرشه بخار انجام دادیم و واقعاً از نتیجه راضی بودیم. البته هنوز چیزهایی وجود دارد ، اما ما از نتیجه راضی هستیم. در صورت امکان ، ما می خواهیم بازی را در کنسول های قابل حمل تر منتشر کنیم.