نسخه دوم مجموعه معروف استودیوی Telltale ، گرگ در میان ایالات متحده 2 ، به پروژه ای تبدیل شده است که می تواند برداشت آن دشوار باشد. این بازی برای اولین بار در سال 2 معرفی شد ، اما پس از بسته شدن Telltale در سال 6 ناپدید شد. سپس در سال 2 دوباره راه اندازی شد ، اما دوباره در سال 2 ، نجات یافت. شایعاتی وجود داشت که براساس آن شایعاتی مبنی بر ترک خوردگی در استودیو وجود داشت. از آن زمان تاکنون هیچ خبری منتشر نشده است.

با این حال ، اخیراً ، یکی از توسعه دهندگان استودیوی ADHOC مصاحبه ای در مورد روند توسعه بازی حاشیه ای انجام داده است.
نیک هرمان ، بنیانگذار Adhoc Studios ، که بخش اول گرگ را در میان ما (تحت عنوان ایمان) تولید کرد ، گفت که ADHOC حدود دو سال در ادامه کار ، گرگ در میان ما کار کرد. وی گفت: اما به دلایلی که استودیو متوقف شده است کار روی این پروژه
ببین ، حقیقت این است که …
در آن زمان ، بنیانگذار استودیوی دیگر ADHOC ، پیر Shorette ، همچنین از سایر اعضای سابق Telltale با لبخند سؤال کرد:
بله نیک ، چرا ما کار خود را متوقف کردیم؟
هرمان ، که متعجب شد ، ادامه داد:
ما یک فصل نوشتیم و فکر می کنیم فصل دوم بهتر از فصل اول بود و ما در فصل اول بودیم. و بله ، ما واقعاً به آن افتخار می کنیم. ما آزمایش می کردیم. وارد بخش های سینمایی و انیمیشن شدیم. اما اساساً ، آنها به زمان بیشتری احتیاج داشتند.
این طور نبود که ما بتوانیم پروژه را مدیریت کنیم. ما این کار را با همکاری Telltale انجام دادیم و نتوانستیم از خواب بلند شویم و کاری انجام دهیم ، بنابراین برای ادامه استودیو مجبور شدیم به پروژه توزیع برویم و آنها مجبور بودند مسیر خود را دنبال کنند.
ما مشتاقانه منتظر هستیم تا ببینیم آنها چه خواهند کرد. هرمان اضافه کرد:
من نمی دانم چه بخشی از نسخه داستان ما در محصول نهایی آنها باقی خواهد ماند. اما اگر روزی بتوانیم آنچه را که نوشتیم انجام دهیم و در وسط قرار داشتیم ، فکر می کنیم مردم آن را دوست خواهند داشت. بنابراین ما برای آنها آرزوی موفقیت می کنیم.
از گرگ در میان ما 2 ارسال

Dispatch اولین بازی است که هرمان تأکید کرد که اولین بازی مستقل استودیویی ADHOC ، با همکاری نقش مهم مهم ، از جمله تعداد مشخصی از بازیگران مشهور ، از جمله لورا بیلی ، تولید شده است. جالب اینجاست که بیلی مدتها قبل از پروژه حمل و نقل به او پیوسته بود ، حتی قبل از همکاری با ADHOC در گرگ در میان ایالات متحده 2.
این پروژه به طرز عجیبی با شرکت خرده فروشی بزرگ والمارت (یا به یکی از شرکتهای وابسته خود) مرتبط بود. ایده اولیه Adhoc داستانی از ابرقهرمانان زندگی بود که مراحل پایانی را پشت سر گذاشت ، تاریخ فیلم نیز مشخص شد و همه چیز آماده بود. اما با ورود 1 مارس ، ماشه کرونا همه چیز را متوقف کرد. گفت هرمان می خندد.
این یک نعمت در لباس بود. شما می خواهید تعدادی از توسعه دهندگان بازی یک سریال تلویزیونی داشته باشند. احتمالاً یک شکست سرگرم کننده وجود داشت.
پس از آن ، استودیو به عنوان یک قرارداد شروع به کار روی گرگ در میان ایالات متحده 2 کرد. اما هنگامی که این پروژه مسدود شد ، تیم به ایده ابرقهرمانان بازگشت و سرانجام ، اعزامی ، همانطور که امروز می دانیم ، متولد شد.