به گفته Dusk Galem اطلاعات فاش شده ، به نظر می رسد Capcom استراتژی خود را برای جذب عموم مردم به ژاپن تغییر داده و سری بعدی سریال محبوب Resident Evil را با لهجه خاصی در بازار تولید می کند.

این منبع می گوید اگرچه بازی های اخیر این سریال ، مانند Resident Evil 7 و Resident Evil Village در بازارهای بین المللی ، نتوانستند در ژاپن قدرتمند ظاهر شوند. به گفته وی ، کپکام قصد دارد روند کار را با سری بعدی این سریال ، Resident Evil Requiem تغییر دهد.
به گفته Dusk Galem ، Capcom استراتژی های کلیدی برای دستیابی به این هدف دارد. یکی از این اقدامات تمرکز روی سیستم عامل های محبوب تر در بین بازیکنان ژاپنی است. علاوه بر این ، گفته می شود که استفاده از شخصیت های بسیار محبوب مانند لئون کندی یک استراتژی دیگر برای استخدام و مجدداً حضور در مردم در ژاپن خواهد بود.