Michael Douse Studios ، مدیر استودیوهای لاریان ، فکر می کند که استودیوهای اصلی می توانند از شکست های پی در پی در بازی های خود جلوگیری کنند. فقط انتظارات خاص را برای بازیکنان قبل از انتشار تعریف کنید.

او در یک توییت نوشت.
به نظر می رسد بسیاری از بازی های بزرگ به دلیل عدم درک ماهیت واقعی آنها در مراحل قبل از انتشار ، دچار مشکل شده اند. من نمی بینم که این مکالمات به سطحی می رسد که باید انجام شود. درعوض ، ما فقط پانل های نمایش و تبلیغات را می بینیم که پیوند عمیقی با بازیکنان ندارند.
او ادامه داد.
این مشکل کاملاً قابل اجتناب است. به جای تلاش برای تعجب بازیکنان ، توضیح دهید که چگونه می توانند خودشان از بازی لذت ببرند.
اظهارات داووس در حالی اتفاق می افتد که صنعت بازی های ویدیویی در یکی از بحران های اصلی خود قرار دارد. استودیوهایی که بازی های درخشان اما ناشناخته مانند Concord و حتی استودیوهایی را ایجاد می کنند که پدیده های موفقی مانند رقبای مارول ایجاد می کنند با بسته شدن یا تنظیمات روبرو می شوند.

به نظر می رسد داووس مستقیماً به سخنرانی اخیر EA در مورد اژدها سن واکنش نشان داده است: The Veilguard. این بازی که زیر رهبران مورد انتظار است ، یکی از اصلی ترین عوامل نیروهای اخیر برای سازگاری با استودیوهای Bioware است.
اندرو ویلسون ، مدیر عامل شرکت الکترونیکی هنرهای (EA) ، در گزارش مالی اخیر گفت:
Veilguard نتوانسته است مخاطبان کافی را به این بازار عالی رقابتی جذب کند.
اما در توییت خود ، داوس تأکید کرد که این رویکرد بد است:
شما نمی توانید صبر کنید تا ببینید که آیا یک بازی با بازیکنان ارتباط برقرار می کند ، جنون است. قبل از انتشار ، ارتباط با مردم باید شکل گرفته و انتظارات باشد. شما باید کمتر و بیشتر قول دهید. ممکن است دشوار به نظر برسد ، اما نوشتن در یک گزارش مالی بسیار منطقی تر است که بازی با بازیکنان ارتباط برقرار نکرده است ، گویی غیر منتظره است.
در پایان ، وی تأکید کرد که این مشکل به طور مستقیم با عکس های اخیر در صنعت بازی مرتبط است و افزود:
این وضعیت پر از عدم اطمینان است ، هنگامی که واقعاً نیازی به این حجم عدم اطمینان نیست.
