سازندگان Battlefield 6 جزئیات مربوط به نظرات بازیکنان و تغییرات قبلی را پس از موفقیت دو دوره بتا عمومی منتشر کردند. این گزارش ، که به عنوان یک گزارش عمومی بتا منتشر شده است ، به اصلاحات تعادل گیم پلی ، چه در مکانیک و چه در طراحی کلی بازی ، می پردازد.

براساس این گزارش ، برخی از بزرگترین تغییرات در نسخه نهایی نسخه بتا عمومی به سلاح و سیستم مکانیکی مرتبط است. این تغییرات شامل پارامترهای جدید در مدل سلاح و یک روش تیراندازی واحد است. علاوه بر این ، برخی از سلاح ها تغییرات اختصاصی دریافت می کنند. به عنوان مثال ، سلاح M87A1 اکنون برای از بین بردن حریف به تفنگ های شکار بیشتری احتیاج دارد.
مکانیسم های حرکت دیگر به اندازه قبل از اسلاید حرکت نمی کنند. علاوه بر این ، جهش های متوالی اکنون به جریمه جریمه محکوم شده اند و ارتفاع پرش ها کاهش می یابد تا بازیکنان به راحتی نتوانند به مکان های غیرقابل دسترسی دسترسی پیدا کنند. فیزیک کانال ها نیز تغییر خواهد کرد و با افت شتاب اولیه به باز شدن ، بازیکنان کنترل بیشتری بر سرعت و جهت خود خواهند داشت.
در حالت های بازی ، EA تأیید کرده است که حالت راش همیشه با بازیکنان کمتری به منظور حفظ تعادل علاوه بر حفظ تعادل ارائه می شود. برای کسانی که علاقه مند به نسخه های پرجمعیت تر هستند ، استودیو در حالت سوراخ شده کار می کند که بسته به کارت می تواند تا 5 بازیکن را پشتیبانی کند. بازیکنان همچنین می توانند نسخه های بزرگتر راش را با استفاده از پورتال تجربه کنند. حالت های کوچکتر مانند King of the Hill ، Team Deathmatch و Squad Deathmatch نیز در مقیاس 4 بازیکن باقی خواهند ماند.

علاوه بر این تغییرات ، برخی از آمارهای جالب نسخه بتا بازی منتشر شده است. نزدیک به 2 میلیارد نفر کشته شدند و حدود 2 میلیون تیم مجدداً راه اندازی شدند. خسارت مالی شبیه سازی شده نیز معادل 5 میلیارد دلار بود.
کلاس حمله در انتخاب دوره ها محبوب ترین بود و 2 ٪ بازیکنان انتخاب شدند. سپس پشتیبانی با 1 ٪ ، مهندس با 2 ٪ و در نهایت با 2 ٪ بازسازی شد. سایر آمارهای جالب شامل 1.2 میلیون جت نابود شده ، 2 میلیون با اسلحه شکار ، 1.2 میلیون نفر از آنها با استفاده از دشمن با وسایل نقلیه از Dipperial و 1.5 میلیون کشته شده استفاده می کنند.
بازی Battlefield 6 در اول اکتبر (1 اکتبر) برای پلی استیشن 2 ، Xbox Series X / S و PCS منتشر می شود.