محبوبیت بازی اسطوره سیاه: به نظر می رسد Wukong در حال افزایش است و در چین استقبال بزرگی در لوازم تزئینی بازی وجود دارد.
به گفته Niko Partners ، Tmall (زیر مجموعه Alibaba) اخیراً یک فروشگاه مالک الکترونیکی برای Black My: Wukong راه اندازی کرده و بیش از 5 مارک محصولات برند از جمله مجسمه ها و لوازم جانبی بازی را برای فروش فروخته است.
به گفته Yicai Global ، The Black Myth: فروشگاه الکترونیکی Wukong در طی سه روز از زمان افتتاح بیش از 2 میلیون یوان (6000 دلار) فروخته شد. به طوری که موجودی چهار دسته محصول کاملاً تکمیل شده و زمان تحویل برخی از موارد مخمل خواب دار “7 روز بعد” را اعلام کرده است.
Game Science Studios همچنین یک تیم اختصاصی برای طراحی ، ساخت و بازاریابی اسطوره سیاه: Wukong برای همکاری با Tmall راه اندازی کرده است.
Niko Partners همچنین خاطرنشان کرد: Black My: Wukong به بیش از 5 میلیون نسخه رسیده است. در اینجا مهمترین مراحل برای فروش بازی آورده شده است:
دانیل احمد ، یک گروه تحقیقاتی Niko Partners ، پیش از این تأکید کرد که حدود 5 ٪ از خریداران بازی چین نیستند. Gamediscoverco تخمین می زند که بیش از 1.5 میلیون کاربر PS5 در چین بازی را انجام داده اند.