در ماه فوریه، رسماً اعلام شد که خالق سری محبوب Resident Evil، شینجی میکامی، Tango Gameworks را ترک خواهد کرد. شینجی میکامی این استودیو را در سال 2010 تأسیس کرد و بعداً آن را به Bethesda فروخت.
اگر نگاهی به مجموعه تانگو گیم ورکز بیندازیم، متوجه حضور بازی هایی مانند The Evil Within، Ghostwire: Tokyo و آخرین ساخته آنها یعنی HiFI Rush خواهیم شد.
تقریباً ماه گذشته بود که مشخص شد شینجی میکامی استودیو جدیدی راه اندازی کرده است. او اخیراً در مصاحبه ای با کانال ژاپنی یوتیوب Byking، برنامه ها و اهداف خود را برای آینده بیان کرده است.
طبق اطلاعات رسانه های Automaton و کانال Byking، شینجی میکامی هشت سال است که قصد دارد از استودیوی Tango Gameworks خارج شود، اما هر بار به دلیل احساس مسئولیت و فعالیت در بازی های این استودیو، از این تصمیم خودداری کرده است.
او همیشه می خواست محیطی ایجاد کند که به توسعه دهندگان جوان اجازه دهد بازی هایی را با زمان توسعه کوتاه بسازند. به علاوه، او میگوید، بازیهای کوتاهتر مخاطبان بسیار بیشتری را جذب خواهند کرد.
شینجی میکامی برای کارگردانی نسخه اول Resident Evil، بازسازی آن برای کنسول GameCube در سال 2002 و در نهایت بازی موفق Resident Evil 4 به خوبی شناخته شده است. او همچنین کناره گیری از ساخت بازی های ترسناک را دلیل دیگری برای ترک استودیو Tango Gameworks ذکر کرد.
شینجی میکامی قبل از ترک استودیو Tango Gameworks موضع خود را روشن کرد:
من فقط شش ماه مدیرعامل بودم. بسیاری از مردم فکر می کنند که من یک نماینده یا چیزی شبیه به این هستم، اما من بیشتر یک کارمند درجه یک هستم. تهیه کننده به اسم من ضمیمه شده بود، اما من شبیه یک مدیر نبودم.
2020، شینجی میکامی در مورد ایده های خود برای ساخت آخرین بازی خود صحبت کرد و همچنین اشاره کرد که او هیچ کمبودی ندارد و ایده های او محدود به ژانر وحشت نیست.