شاو یوشیدا ، رئیس سابق استودیوی بین المللی پلی استیشن ، دلیل لغو گوسفندهای وحشی وحشی و یبی سافت پاریس را توضیح داد.
![تبلیغ](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2024/12/240200.gif)
در مصاحبه ای با کانال YouTube Minnmax ، رئیس جمهور پیشین PlayStation Worldwide Studios ، Shuhi Yushida ، به یاد پروژه های لغو شده ای که در طول مدت اقامت وی معرفی شده اند. علی رغم پیش بینی چندین تریلر از این بازی ها در طی رویدادهای مختلف ، سونی نتوانست پیشرفت خود را به پایان برساند. وی تشخیص داد که لغو این بازی ها برای او بسیار دردناک است ، زیرا این پروژه ها با امید و هیجان بسیار آغاز شده بودند. یوشیدا افزود که او واقعاً می خواست برخی از این عناوین سرانجام بیرون بیاید.
![وحشی 1 شاو یوشیدا دلیل فسخ بازی وحشی - GIMFA را فاش کرده است](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2025/02/wild-1.webp)
از یوشیدا در مورد دردناک ترین لغو بازی ها در طول کار خود در سونی سؤال شد. وی در پاسخ به این سؤال ، تأکید کرد که پروژه وحشی ، ساخته شده توسط میشل آنسل. یوشیدا گفت که او با ایده “باورنکردنی” با آنسل و تیمش کار کرده است. او مدت طولانی با این تیم کار کرد و از نسل کنسول به نسل بعدی رفت. سرانجام ، با وجود همه امیدها ، پروژه وحشی لغو شد و برای جوشیدا بسیار ناامید کننده بود.
به گفته جوشیدا ، دلیل فسخ بازی وحشی این بود که بسیاری از ایده های بزرگ نمی توانند به یک ساختار واقعی تبدیل شوند. وی یادآوری کرد که یکی از اولین پیشنهادات برای بازی ، تهیه برنامه جهان به اندازه اروپا بود. این نوع جاه طلبی است که در نهایت منجر به فسخ این اثر بر اساس بقا شد. این بازی همچنین شامل ویژگی هایی مانند آب و هوای پویا با تغییرات فصلی ، بازی آنلاین و گزینه های موجودات مختلف از جمله گرگ ، گوسفند ، ماهی ، مورچه ، گربه و پرندگان بود. این بازیکن کنترل شخصیت انسانی را به دست گرفت و توانست از حیوانات کوچکتر برای جاسوسی یا بزرگترین حیوانات برای کمک به مبارزه با سایر انسانها استفاده کند. با استفاده از قدرتهای شرم آور ، بازیکن می تواند حیوانات را “فتح” کند ، کنترل شود و از مهارت ها و ویژگی های خاص خود استفاده کند.
در اول اوت ، مدیر استودیوی خلاق گوسفند وحشی ، استیون TR Hidd ، تأیید کرد که وایلد توسعه نمی یابد.