Remedy پروژه های بسیاری را در دست تولید دارد ، از جمله مجموعه مورد انتظار بازی کنترل و Max Payne 1 و 2. با این حال ، چرخش این شرکت ، FBC Firebreak ، توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

نکته دیگر بودجه قابل توجه آن است: 5 میلیون یورو ، در برابر بودجه 5 میلیون یورو کنترل 2. حتی اگر FBC را در نظر بگیریم: Firebreak را به عنوان یک عنوان AA به جای AAA در نظر می گیریم ، چگونه این روند بر روند توسعه تأثیر می گذارد؟

توماس پوها ، مدیر راه حل ارتباطات ، این موضوع را در مصاحبه با MP1ST توضیح داد:
این به معنای هزینه توسعه بازی است ، یعنی می گویند بودجه ، اندازه تیم توسعه و مقدار محتوا و ویژگی هایی که در روز اول ارائه می دهیم. همه اینها پیچیده است. همچنین مواردی وجود دارد که ما به بسیاری از زبانها صدا را پیدا نمی کنیم و دیگر آنها را نجات نمی دهیم. وقتی صحنه های سینمایی ندارید ، آسانتر و آسان تر است ، زیرا این یکی از گرانترین قسمت های ساخت بازی های ویدیویی است. هدف ، همانطور که همیشه بوده است ، ارائه بهترین بازی است.
عدم حضور صحنه های فیلمبرداری جالب است ، زیرا رمادی به دلیل سبک فیلمبرداری و بصری وی شناخته شده است. از آنجا که بازی های همکار مانند Heldivers 2 اغلب از این عناصر استفاده می کنند ، محدود کردن ریتم و جریان بازی قابل درک است.
عنوان FBC Firebreak در تابستان امسال برای سری X / S ، PlayStation 2 و PC Xbox منتشر می شود و به قیمت “میان فشار” خواهد بود. بازی در PS Plus و Game Pass در زمان انتشار در دسترس است ، اما پیشرفت در پیشرفت متقاطع نخواهد داشت. البته بازی متقاطع و سیستم مچ دست مهاجر در دسترس است.

