سگا در حال آزمایش این ایده است که از فرنچایزهای عظیم خود مانند Persona و Sonic The Hedgehog برای راه اندازی سرویس اشتراک خود استفاده کند.
هنگامی که مایکروسافت Game Pass را در سال 2018 راه اندازی کرد، سایر خدمات اشتراکی مشابه نتفلیکس در صنعت بازی مشاهده شد.
در همین حال، سگا نیز در حال بررسی پیوستن به بازار شلوغ خدمات اشتراک است. رئیس سگا Shuji Utsumi اخیراً اشاره کرد که این خدمات “بسیار جالب” هستند و سگا در حال حاضر در حال ارزیابی فرصت های خود در این زمینه است. وی افزود:
ما ایده هایی داریم و در حال کار روی آنها هستیم، اما هنوز نمی توانیم جزئیات را به اشتراک بگذاریم.
با موفقیت های اخیر Sonic The Hedgehog 3 و Sonic X Shadow Generations، به نظر می رسد سونیک برگ برنده سگا باشد. علاوه بر این، حضور سایر فرنچایزهای اصلی این شرکت در سرویس اشتراکی مشابه Game Pass مطمئناً توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد.
در همان زمان، سگا ممکن است با همان مشکلی مواجه شود که اکثر شرکت های هالیوود هنگام راه اندازی سرویسی مشابه نتفلیکس با آن مواجه بودند. وقتی بازار بیش از حد اشباع شود، مردم احتمالاً تمایلی به خرید چندین سرویس اشتراک ندارند.
با این حال، شوجی اوتسومی معتقد است که سگا با فرنچایزهای بزرگ خود می تواند در این زمینه موفق باشد.