بازی علمی Pragmata که باید برای PlayStation 2 ، Xbox X / S و PCS بیرون برود ، راهی طولانی و دشوار برای بیرون رفتن باقی مانده است. اکنون ، با اظهارات تولید کنندگان جدید ، جزئیات بیشتری در مورد دلایل این تأخیر طولانی ارائه شده است.

Capcom برای اولین بار از Pragmata رونمایی کرد و در آینده رویداد بازی PS5 در سال 2 و تاریخ انتشار اولیه خود را اعلام کرد (2). با این حال ، این برنامه هرگز اجرا نشده است ، و اکنون این بازی چهار سال دیرتر از زمان برنامه ریزی شده منتشر می شود.
در مصاحبه ای با Thegamer Media ، Cho Yonghee ، مدیر بازی ، دلایل گسترش SCI -FI تیرانداز را توضیح داد. به گفته وی ، مفهوم اصلی بازی در طول سالها تغییر نکرده است ، اما اجرای یک enigma بر اساس دزدی دریایی در گیم پلی بسیار دشوار بوده است. او گفت:
یکی از دلایل اصلی تأخیر ، آزمون و بسیاری از خطاهای ما بود. ما چندین بار بازگشتیم تا ببینیم چه چیزی کار می کند و چه چیزی بهتر است.
Naoto Oyama ، تهیه کننده بازی ، همچنین ترکیبی منحصر به فرد از مکانیک تیراندازی و هک در بازی را توضیح داد. او گفت.
داشتن دو مکانیسم (هک توسط شلیک دیانا و هوگو) یکی از دلایلی بود که باعث شد ما وقت بیشتری را برای توسعه بازی بگذرانیم. ما زمان زیادی را صرف متعادل کردن همه چیز کردیم.
چو یونشی همچنین رونمایی اولیه از بازی در سال 2 را توضیح داد:
اولین معرفی بازی برای ما انگیزه داشت. اگر در آن زمان این تریلر را منتشر نکرده بودیم ، Pragmata می تواند امروز یک بازی متفاوت باشد. اگرچه روند عمل پراگماتا تمدید شده است ، می توان گفت که این انتظار طولانی احتمالاً ارزش آن را خواهد داشت.