مدیر ارشد اجرایی (CLO) و مدیر مالی (CFO) پسری راکت ، خالق بازی Mindseye را ساختند ، یک هفته قبل از شروع مسابقه این شرکت را ترک کرد.

وی در پیامی به LinkedIn ، رئیس سابق حقوقی استودیو ، رایلی گرابنر ، اعلام کرد که به آنچه تیم در طول شرکت به دست آورده بود افتخار می کند. وی تشخیص داد که در طول کار خود ، مقیاس شرکت دو برابر شده است و اکنون بیش از 5 کارمند دارد. اما گاربنر دلیلی برای ترک تجارت فراهم نکرد. علاوه بر او ، پل بلد ، یک افسر اصلی مالی ، پس از دو سال کار با ساخت یک پسر موشک ، استودیو را ترک کرد.
در سرور Mindseye Discord ، بسیاری از کاربران ابراز کرده اند که دو عضو اصلی این تیم درست قبل از انتشار بازی ، این شرکت را ترک کردند. یادآوری می شود که Mindseye باید در تاریخ 6 ژوئن برای پلی استیشن 2 ، سری Xbox X / S و رایانه های شخصی منتشر شود.

یکی از اعضای سوابق بازی نوشت:
این می تواند نشانه مشکلات جدی داخلی باشد ، یا در صورت ناقص بودن آنها نمی خواهند با مشکلات قانونی احتمالی روبرو شوند.
کاربر دیگری نظر خود را اعلام کرد:
من سعی می کنم ذهنم را باز نگه دارم ، اما واقعاً مشکوک است … به طور کلی وقتی یک بازی موفق باید آزاد شود ، هیچ کس ترک نمی کند و ترک نمی کند. به عنوان مثال ، اگر شما یک هفته قبل از انتشار GTA 6 یک CFO CFO CFO بودید؟
خبر عزیمت این دو مرد ، تنها چند روز پس از اظهارات بحث برانگیز مارک گرهارد ، مدیر عامل مشترک استودیو ، گفت که واکنش های منفی اخیر در Mindseye برنامه ریزی شده و پرداخت شده است و بخشی از یک کمپین مقابل استودیو قبل از انتشار این مسابقه است.
همچنین لازم به ذکر است که هیچ کد دسترسی زودهنگام برای معاینه به رسانه ها ارسال نشده است و نمرات آن قبل از نسخه منتشر نمی شود. تمام این شواهد در مورد بازیکنان نگران بوده است ، از ترس اینکه وضعیت نهایی نامناسب نباشد ، اما برای قضاوت نهایی ، باید منتظر آزادی باشیم.