جس اسکات، یکی از چهره های کلیدی پشت پروژه های بزرگ Insomniac Games، به عنوان مدیر مهندسی به تیم توسعه Cyberpunk 2 CD Projekt Red پیوست.

در سالهای اخیر، علیرغم موجی از اخراجها، CD Projekt Red تیمهای توسعه خود را در چندین پروژه گسترش داده و استعدادهای برتر را برای دستیابی به اهداف بلندمدت خود جذب کرده است.
جس اسکات که یک توسعهدهنده کهنه کار و مدیر سابق برنامهنویسی گیمپلی در Insomniac است، به CD Projekt Red پیوسته تا به عنوان مدیر مهندسی روی دنباله Cyberpunk کار کند. نقش او شامل توسعه سیستم های گیم پلی و عناصر جهان باز در بازی جدید خواهد بود.
طبق اطلاعات منتشر شده در لینکدین، این توسعهدهنده یک تیم مهندسی را که بر روی Cyberpunk 2 در شعبه CD Projekt Red در بوستون کار میکنند، رهبری خواهد کرد. او نزدیک به هفت سال است که در استودیو Insomniac Games کار می کند و روی بازی های مهمی از مجموعه های مختلف کار کرده است.
اسکات تجربه کار بر روی فرنچایزهایی مانند Marvel’s Spider-Man و Ratchet & Clank را دارد. او همچنین به مدت هشت سال به عنوان برنامه نویس ارشد در استودیوی Harmonix Games کار کرد. این تجربیات ارزشمند سالهای اخیر در توسعه دنیای باز تکامل یافته Cyberpunk 2 استفاده خواهد شد.
پرورش و توسعه یک تیم قوی از مهندسان و رهبران فنی در زمینههای گیمپلی و فناوری جهانی پویا، بخش اصلی مسئولیتهای جس اسکات به عنوان مدیر مهندسی در نظر گرفته میشود.
با توجه به چرخه های توسعه فعلی در CD Projekt Red، انتظار نمی رود دنباله Cyberpunk 2 قبل از سال 2030 منتشر شود. این پروژه در حال حاضر در مرحله پیش تولید است. با این حال، استودیو برای تقویت تیم سازنده The Witcher 4 نیز اقداماتی را انجام داده و یک طراح بازی برای Kingdom Come: Deliverance 2 و یکی از اعضای کهنه کار Warhorse را به عنوان طراح ماموریت استخدام کرده است.





































