بر اساس گزارشی که توسط داستین بیلی منتشر شده است، توسعه دهندگان Battlefield 6 تاکید کرده اند که جامعه بازی به دقت اندازه نقشه ها و سرعت نبردها را زیر نظر دارد. برخی از طرفداران فکر می کنند که بازی بیش از حد به یک “چرخ گوشت” تبدیل شده است.

توسعه دهندگان Battlefield 6 گفته اند که هنوز هیچ تغییر خاصی به صورت عمومی اعلام نشده است، اما به نظر می رسد که تعدادی از نقشه ها بی سر و صدا کاهش قابل توجهی در تعداد بازیکنان داشته اند.
در آخرین بهروزرسانی، تیم توسعهدهنده «اندازه طراحی نقشه» را به عنوان یکی از موضوعات اصلی «در دست بررسی» فهرست کرده است. اعلام کردند:
وقتی نقشهها راههای متفاوتی برای بازی ارائه میدهند و کنش و واکنش دائمی در هر گوشهای وجود دارد، میدان جنگ در بهترین حالت خود قرار دارد. دستیابی به این تعادل همیشه در اولویت است و ما متعهد به ارائه کارت های متنوع در فصل های آینده هستیم.
این جمله در مورد “اقدام مداوم” بلافاصله بحث برانگیز شد، زیرا Battlefield به طور دوره ای فرصت هایی برای نفس کشیدن بین مبارزات ارائه می دهد که تفاوت اصلی آن با دیگر عناوین شوتر اول شخص مانند Call of Duty است.
بر اساس گزارشی از حساب کاربری Battlefield Bulletin، توسعه دهندگان نظرات در مورد به هم ریختگی بیش از حد برخی از نقشه ها را تایید کردند و در توییتی نوشتند:
استودیو Battlefield بی سر و صدا تعداد بازیکنان را در حالت Breakthrough از 64 به 48 در نقشه های خاصی از جمله Empire State، پل منهتن، Liberation Peak، New Sobek City، Blackwell Fields و Siege Of Cairo کاهش داده است.
با انتشار محتوای Eastwood در بهروزرسانی کالیفرنیا Resistance، تیم توسعه اعلام کرد که به نظارت دقیق بر نقشهها و حالتهای موجود ادامه میدهد تا تنظیمات هدفمندی مانند آنچه برای Winter Offensive برنامهریزی شده است، انجام دهد، در حالی که از ساختهای اجتماعی در پورتال استفاده میکند و از آن یاد میگیرد.





































