طبق گفته Alex Battaglia از Digital Foundry در توییتر، در طول ارائه توسط Risto Jankkila و Sharman Jagadeesan از Housemarque Studio، Debug Readout استفاده شده است.

این بازی با استفاده از Unreal Engine توسعه یافته است، بنابراین نسخه دیباگ باید برای رایانه شخصی باشد که به خودی خود از نسخه خاص پلتفرم پشتیبانی نمی کند. اما منوی این پخش مجدد به ویژگی های بازی اشاره می کند که مهم هستند. یکی از این ویژگی ها رزولوشن پویا (رزولوشن دینامیک) است که در نسخه پلی استیشن 5 وجود ندارد، همچنین به موس و کیبورد اشاره شده است که می تواند تاییدی بر در حال توسعه بودن این پورت باشد.
راه اندازی Returnal برای این پلتفرم بسیار مهم خواهد بود زیرا این بازی را به اولین پلی استیشن 5 انحصاری برای رایانه شخصی تبدیل می کند. البته با رویکرد اخیر سونی برای انتشار بازی های انحصاری خود بر روی این پلتفرم و موفقیت تجاری عناوین قبلی، بعید نبود که بازی های کنسول نسل نهم این شرکت نیز به این شکل عرضه شوند.
در ماه جولای، ورودی اورگان به روز شد و پشتیبانی از کنسول Steam Deck به توضیحات آن اضافه شد. حال توسعه دهندگان بازی در رویداد GDC 2022 نحوه ساخت جلوه های بصری و مکانیزم اثر ذرات بازی را ارائه کردند و برای این ارائه از فیلم ها و تصاویری استفاده کردند که احتمالاً مربوط به نسخه رایانه شخصی است.
در ماه می، ورودی با نام رمز Oregon در پایگاه داده Steam ثبت شد که برچسب ها و توضیحات آن با محتوای بازی Returnal مطابقت داشت. مدتی بعد تصاویری از قسمت تنظیمات بازی های Returnal و Sackboy: A Big Adventure منتشر شد که به گفته وب سایت GamingLeaksAndRumors به نسخه PC این دو بازی لینک شده است.
در جریان ارائه Returnal devs در GDC، آنها به برخی از ویژگی های بازی اشاره کردند که در نسخه کنسول وجود ندارد و احتمالاً مربوط به پورت PC است.
تحریریه ICTNN شبکه خبری