تیم قابیل ، یکی از سازندگان سری Fallout ، اخیراً نظرات جالب و تأمل برانگیز در مورد بازی های ویدیویی و تأثیر دید عمومی بر دیگران ارائه داد.

کین اخیراً در مصاحبه ای در مورد روانشناسی طراحی بازی های ویدیویی تصور نمی کند – و می گوید که اگرچه بسیاری فکر می کنند یک بازی خوب است و بازی دیگر بد است ، هیچ کس واقعاً خوب یا بد نیست. او معتقد است که افکار ، چشم و احساسات عمومی می تواند بیش از آنکه هر کسی احساس آگاهی کند ، بر اعتقادات مردم تأثیر بگذارد.
او بدون مراجعه به نام بازی ها می گوید:
این اتفاق در دو بازی رخ داد که امسال تقریباً همزمان منتشر شد. یکی از عناوین ، که انتقادات مثبتی دریافت نکرده بود ، با انتقاد بزرگی از بازیکنان روبرو شد و NPC ها می توانند هنگام انجام تور شهر ، حرکت شما را مسدود کنند. خوب ، در نگاه اول ، درست است ، اما بازی دیگری تقریباً برای چند هفته منتشر شد و انتقادات بزرگی را دریافت کرد. جالب است بدانید که بازیکنان با وجود همین مشکل ، او را بهترین بازی سال می دانستند و نسبت به آن بی تفاوت بودند.

تیم کین می گوید که او اثبات چگونگی آسیب رساندن به NPC به تجربه بازیکنان را امتحان کرده است ، اما تحقیقات وی بیهوده بود و نتایج خاصی به دست نیاورد. بنابراین او می گوید:
اگر یک بازی بررسی خوبی داشته باشد ، بسیاری از بازیکنان مشکلات کوچک را نادیده می گیرند و حتی اهمیتی نمی دهند ، و آنها پاسخ خواهند داد: “بله ، این یک مشکل است ، اما این واقعاً تأثیر منفی بر تجربه آنها نداشته است.” اما کافی است که یک انتقاد منفی داشته باشیم ، حتی اگر چیزهای واقعاً کسل کننده ای وجود نداشته باشد ، همان بازیکنان هنوز هم با انتقاد بخشی از مردم را اغراق می کنند.
