با این حال ، با وجود طراحی متمایز این محصولات در مقایسه با تلفن های معمولی ، اکثریت زیادی از مصرف کنندگان هنوز از خرید آنها قانع نشده اند.
نتایج پاک کردن
طبق یک مطالعه جدید ، حدود شصت درصد از پاسخ دهندگان گفتند که آنها قصد ندارند سال آینده تلفن تاشو را خریداری کنند. در مقابل ، تنها سیزده درصد از خرید چنین محصولی استقبال می کنند و بیست درصد مردد هستند. جالب اینجاست که تنها سه درصد از نظرسنجی های نظر در حال حاضر متعلق به یک تلفن تاشو است.
با این حال ، شایعات مربوط به احتمال تاشو آیفون سال آینده ادامه خواهد یافت. به نظر می رسد ورود اپل به بازار به طور کلی این محصولات را اضافه می کند.

بازار خصوصی
با وجود تنوع نسبی مدل ها ، تلفن های تاشو هنوز یکی از محصولات ویژه و بخش خاصی از بازار هستند. سهم این دستگاه ها از کل بازار تلفن های هوشمند کمتر از 5 ٪ است. با این حال ، پیش بینی می شود حجم فروش جهانی آن از 18 میلیون و صد هزار واحد سالانه به حدود چهل میلیون و هفتصد هزار واحد در سال افزایش یابد. با این حال ، میزان پذیرش این فناوری توسط عموم مردم ارزیابی می شود.
تولید کنندگان سعی می کنند با تهیه محصولات ظریف تر و قدرتمندتر ، البته بسیار گرانتر ، حجم فروش خود را افزایش دهند. به عنوان مثال ، آخرین محصولات سامسونگ ، گلکسی Zed Fold 2 بر پیشرفته ترین بی خوابی و دوربین متمرکز است. اما با قیمت حدود 2000 دلار ، برای دوستداران برجسته فناوری یا کسانی که دارای قدرت خرید بالایی هستند ، اساساً جذاب خواهد بود.
در مقابل ، موتورولا یک مدل مقرون به صرفه تر برای استراتژی توسعه Ardor تهیه کرده است. با این حال ، جذب بیشتر مصرف کنندگان ، به ویژه با وجود نگرانی ها و شبهات فعلی ، دشوار است.

موانع و چالش های آینده
موانع اصلی که مانع از خرید تلفن های تاشو می شود شامل قیمت های بسیار بالا ، نگرانی در مورد دوام و استحکام دستگاه ، عدم وجود مزایای واضح در تلفن های سنتی و همچنین عدم وجود برنامه های بهبود یافته و بهبود یافته است. علاوه بر این ، نقاط ضعف دیگر مانند ضخامت و اندازه نسبتاً زیاد و همچنین کیفیت دوربین پایین تر در مقایسه با تلفن های پیشگام سنتی نقاط ضعف دیگری است.
خوشبختانه ، با انتشار نسل های جدید مانند Z Fold 7 با تمرکز بر پریشانی ، دوام و کیفیت دوربین بهبود یافته ، بسیاری از این تخیل منفی تغییر می کنند. البته عوامل بازدارنده هنوز مانند قیمت های بالا در محل هستند.
از طرف دیگر ، اگر طرفدار یک برند خاص مانند اپل هستید ، به احتمال زیاد متقاعد نشده اید که تا زمان انتشار یک تلفن قابل تاشو ، این روش را تغییر دهید. همچنین ، مقاومت در برابر پذیرش این فناوری تقریباً در بین گروه های سنی مختلف یکسان است. با این حال ، مطالعات نشان می دهد که نسل Y (نسل هزاره) بیشتر از سایر تلفن ها علاقه مند به تلاش این نوع تلفن ها هستند.
منبع: https://www.itna.ir/news/86577/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%AF
تحریریه ICTNN شبکه خبری