از روزهای اول Fallout و Elder Scrolls در بازی های مدرن و مدرن مانند Baldur's Gate 3 ، ژانر RPG ، مطمئناً یک مسیر طولانی و خردکننده بود. با این حال ، برای اطمینان نمی توان گفت که همه از تغییرات و تکامل سبک بازی نقش دارند.
برخی از طرفداران کلاسیک ژانر چالش ها و گزینه های قدیمی تر هستند و یکی از سازندگان سری The Elder Scrolls نیز یکی است. او فکر می کند که امروز ، جنسیت احساس آزادی را به بازیکنان منتقل می کند.
در مصاحبه اخیر با وب سایت گیمر ویدیویی ، خالق سریال The Elder Scrolls ، Ted Peterson ، در مورد نحوه بازی بازی های بازی در سالهای اخیر بحث کرده است.
توسعه دهنده در حال حاضر در حال کار بر روی پروژه Wayward Realms است که به عنوان Elder Scrolls 2: Daggerfall معروف است. وی گفت که این عنوان روشهای مختلفی را برای تکمیل مأموریت ها فراهم می کند که هرکدام منجر به پایان متفاوت می شوند.
علاوه بر این ، توسعه دهنده در داستانی اعلام کرده است که این عنصر مانند گذشته در بازی های بازی نقش جدید وجود ندارد ، و او قصد دارد چالش های جدیدی را برای بازیکنان به عنوان عنوان توسعه خود ارائه دهد.
من جهان و محیط بازی را که کمی بازی می کنم دوست ندارم یا داستان خطی است و شما را وادار به انجام کاری می کند.
تد پیترسون با بیان اینکه او آزادی اکشن را دوست دارد و از بازی های بازی که به بازیکنان گزینه های زیادی و دنیای گسترده ای برای بازدید ارائه می دهد ، قدردانی می کند. به همین دلیل ، او قصد دارد این اصول را در عنوان بعدی در حال توسعه خود دنبال و پیاده سازی کند.
سرانجام ، پیترسون فکر می کند که بازی هایی مانند Baldur's Gate 3 به عنوان یک استثناء در بین عناوین جدید برجسته می شوند ، زیرا آنها داستان ها و داستان های غیرخطی بسیاری را برای کشف بازیکنان ارائه می دهند. بسیاری بر این باورند که این دلیلی است که منجر به موفقیت بی سابقه استودیوهای لاریان در سالهای اخیر شده است.