براساس گزارشی که توسط سازمان تحقیقاتی ALINEA منتشر شده است ، Elden Ring برای حفظ بازیکنان در دنیای خود به عملکردی شگفت انگیز دست یافت.

براساس آخرین اعلامیه رسمی ، این عنوان برنده جایزه بهترین بازی سال و بیش از 5 میلیون نسخه فروخته شده است. اطلاعات منتشر شده توسط وب سایت Alinea نشان می دهد که Elden Ring اکنون 5 میلیون بازیکن در تمام سیستم عامل ها دارد و تقریباً 5 میلیارد دلار گردش مالی ایجاد کرده است.
از این 2 میلیون بازیکن ، 1.5 میلیون نفر بخار ، 1.5 میلیون در پلی استیشن و Xbox 1.5 میلیون نفر هستند.

Alinea گزارش می دهد که گسترش سایه Erdree تنها 4.7 میلیون نسخه (2 میلیون دلار) فروخته است و این بسته ، موفقیت این بازی موفق به افزایش عمر بازی دنیای باز شد.
موفقیت همچنان ادامه دارد
هفته آینده ، استودیوی پنیر قصد دارد Elden Ring Nightreign را منتشر کند. PVE PVE مستقل با قیمت 2 دلار.
اطلاعات Alinea نشان می دهد که حدود 2 ٪ از بازیکنان حلقه Elden در Steam (1.5 میلیون) بازی را به لیست خواسته های خود اضافه کردند. علاوه بر این ، آمار نشان می دهد که 6000 نفر قبلاً بازی را در Steam خریداری کرده اند.
اگرچه انتقادات هنوز انتقادات خود را منتشر نکرده است ، اما Nightreign باید موفقیت بزرگی باشد. در همان زمان ، ما همچنین منتظر نسخه سوئیچ 2 بازی Elden Ring هستیم که به طور ویژه حق رای دادن را بهبود می بخشد.
Elden Ring حتی بهتر در کارهایی که به سمت سرویس بازیکنان گرایش دارند ، درگیر شده است

با وجود بازی دشوار و DLC ، وی 3.5 ٪ از بازیکنان حلقه Elden را در پلی استیشن دریافت کرد و 4.3 ٪ از بازیکنانش در Steam تمام غنائم یا دستاوردهای خود را دریافت کردند. با این حال ، در Xbox ، این 4.9 ٪ است.
- 5 ٪ از بازیکنان حلقه Elden بیش از 2 ساعت بازیکنان پلی استیشن را صرف کردند.
- سهم بازیکنان پلی استیشن سه برابر سایر سیستم عامل ها است که طی 4 ساعت آن را تجربه کرده و سپس رها شده است. این نشان می دهد که افراد زیادی در این سکوی وجود داشتند که از ابتدا به دلیل دشوار بودن بازی را دوست نداشتند.
- 4.9 ٪ از بازیکنان Elden Ring در Steam بیش از 2 ساعت (1 میلیون) را تجربه کردند و برای پلی استیشن 4.9 ٪ (1 میلیون) است.