کارگردان روایی بازی مورد انتظار The Witcher 4 در مصاحبه ای درباره جهان باز این اثر و ویژگی های آن توضیح داد.
فیلیپ وبر، کارگردان روایی The Witcher 4، در مصاحبه اخیر با VGC توضیح داد که CD Projekt RED به جای ارائه نقشه بزرگتر از The Witcher 3، ایجاد یک جهان باز عمیق تر و همه جانبه تر را در اولویت قرار داده است.
این توسعه دهنده در مورد این موضوع گفت:
یک جهان باز لزوماً نیازی به بزرگتر بودن ندارد، اما میتواند عمیقتر، غوطهورتر و سیستماتیکتر باشد. من فکر می کنم این چیزی است که دیدن آن واقعاً هیجان انگیز خواهد بود.
Małgorzata Mitręga، تهیه کننده اجرایی بازی، اضافه کرد که اگرچه The Witcher 4 مطمئنا یک تجربه همهجانبه خواهد بود، اما استودیو بیشتر روی جاه طلبی و غوطه وری تمرکز کرده است.
من می گویم که ایجاد یک ویژگی برای یک بازی به معنای ایجاد بهترین ویژگی نیست، بلکه ارائه بهترین عملکرد در زمانی است که در اختیار دارید. این بیشتر به جاه طلبی برای ارائه محتوای پیچیده و جامع و نه لزوماً اندازه و مقیاس مربوط می شود. البته، The Witcher 4 یک بازی اکشن نقش آفرینی تک نفره و جهان باز است که قرار است بسیار بزرگ باشد.
وبر در پایان گفت که اطمینان از اینکه بازی به طور مداوم محتوای معنادار و جالبی را بدون تکراری به نظر میرسد، باعث میشود که بازی بیش از حد بزرگ نباشد.
ما همیشه می گوییم هر کاری که می خواهیم انجام دهیم، باید معنادار و جالب باشد. وقتی شروع به تکرار میکنید، فکر میکنم این نشان میدهد که تأثیر خیلی زیاد است.