یکی از مکانیکهای کلیدی Umbral دنیای مردگان و فانوس است که به بازیکن اجازه میدهد از میان آن عبور کرده و فرار کند. هنرمندانی مانند HR Giger، Zdzisław Beksiński و Olivier de Sagazan منابع الهام برای توسعه دهندگان سبک هنری در جهان Umbral بودند. برخی از موجودات آمبرال از فانوس شما می ترسند، اما برخی از موجودات بزرگتر شجاع تر هستند.
استودیوی Hexworks از زمان شروع مراحل ساخت بازی به دنبال ساخت «Dark Souls 4.5» بود و با وجود موفقیت چشمگیر Elden Ring، این استودیو تغییری در برنامه های خود نداد. ارتباط این بازی با بازی اول بسیار سست است و The Lords of the Fallen چندین برابر بزرگتر از Lords of the Fallen است. بسیاری از مراحل این بازی به هم متصل هستند و هر مرحله ارتباط مستقیمی با سه مرحله دیگر دارد.
بازی جدید اکشن نقش آفرینی Hexworks، The Lords of the Fallen، دارای مراحل به هم پیوسته زیادی در Umbral، دنیای مردگان است که برای کاوش و یافتن گنجینه های منحصر به فرد عالی است.
گاهی اوقات دنیای واقعی و Umbral به هم متصل می شوند و این فانوس به بازیکن اجازه می دهد از یکی از این دو جهان به دیگری سوئیچ کند. در حالی که مردن شما را به Anchor قبلی (معادل Bonfire) برمی گرداند، این احتمال وجود دارد که شما نیز Umbral شوید. در این مواقع، شما این فرصت را خواهید داشت که به دنبال گنجینه های منحصر به فرد بگردید، اما موارد شفابخش در این دنیا به اندازه دنیای واقعی موثر نیستند و یک نوار جنون شروع به پر شدن می کند.
بازی Lords of the Fallen در تاریخ نامعلومی از سال 2023 برای پلتفرم های Xbox Series X/S، PlayStation 5 و PC منتشر خواهد شد.
The Lords of the Fallen که در ابتدا در سال 2014 به عنوان Lords of the Fallen 2 معرفی شد، مدتی است که در حال توسعه بوده است. مجله EDGE شماره جدید خود را به این بازی نقش آفرینی شبیه به Souls اختصاص داده است. استودیوی Hexworks نیز اطلاعات زیادی از این بازی منتشر کرده است.
تحریریه ICTNN شبکه خبری