Immortals of Aveum نوید یک تیرانداز اول شخص جادویی با داستانی جذاب را داده بود که در نهایت با شکست مواجه شد. امروز رئیس استودیوی گیم میکر از دلایل شکست این بازی می گوید.
در زمان معرفی Immortals of Aveum به نظر می رسید که با عنوانی قدرتمند و موفق روبرو هستیم، اما متاسفانه با عرضه بازی متوجه شدیم که این عنوان آنطور که ناشر بازی انتظار داشت، عمل نکرده است. این بازی از نظر فروش و بیننده عملکرد نسبتاً ضعیفی داشت و باعث شد شرکت سازنده بازی نیمی از کارمندان خود را اخراج کند.
برت رابینز، رئیس استودیوی Ascendant در مصاحبه اخیر با Windows Central گفت که تبلیغات ضعیف این شرکت در کنار برنامه فشرده بازی های دیگر باعث شده تا این عنوان فروش بسیار کمی داشته باشد.
وی در ادامه افزود:
ما نتوانستیم بازی را دیرتر منتشر کنیم یا آن را زودتر از حد انتظار در دسترس قرار دهیم. چرا که همیشه پول زیادی برای بازی پرداخت می شد و تاخیر یا انتشار زودهنگام بازی باعث می شد تا برای همیشه شکست بخورد.
البته اگر نگاهی به نمودار عرضه بازی در ماه های اخیر بیندازیم متوجه می شویم که حق با رابینز است و در ماه های اخیر شاهد عرضه عناوین بسیار موفقی بوده ایم. بازیهایی مانند Baldur’s Gate 3، Alan Wake 2، Resident Evil 4، و Starfield، از جمله، باعث میشوند عناوینی که تبلیغات ضعیفی دارند، فروش خوبی نداشته باشند.
به طور طبیعی، عرضه یک عنوان جدید، به خصوص اگر یک استودیو جدید هستید و می خواهید بازی شما در میان صدها عنوان دیگر شنیده شود، یک چالش واقعی است.
این بازی اخیراً چندین به روز رسانی مختلف دریافت کرده است که New Game Plus و محتوای پس از بازی را اضافه می کند.
Immortals of Aveum اکنون برای PS5، Xbox Series X/S و PC در دسترس است.