به تازگی ، سازندگان این بازی با جزئیات وب سایت ING در مورد طراحی جاه طلب ، فضای دیستوپی و سایر چالش ها برای توسعه پروژه آنها صحبت کردند.

طرفداران منتظر سالهای جایگزین هستند. توسعه دهندگان بازی Sad Cat Studios همچنین با وب سایت IGN در رویداد GamesKam مصاحبه کردند و گفتند که دلایل پروژه ساخت و ساز گسترده آنها. ایگور گریتس ، تولید کننده پروژه ، مواردی از قبیل تعصبات هنری ، مناظر ساختگی و البته سایر مشکلات پیش روی تیمش را تأکید می کند. وی گفت که سازندگان از ابتدا به دنبال ساختن یک عنوان 2.5 بعدی برای رقابت با آثار بزرگ جهان با منابع محدود خود بودند. در حقیقت ، تلاش تیم برای ترکیب بازی با دوربین پویا خود بازی را بسیار پیچیده کرد.
ایگور گریتز با لحنی طنز می گوید: “هشدار Spoille: نه این!” وی ادامه می دهد که کارگردان بازی مجبور بود ساعت های زیادی را برای قاب بندی ، روشن کردن و ترکیب عناصر بصری چشم انداز بگذراند تا یک تجربه سینمایی به عموم ارائه دهد.
تاریخچه جایگزین شده در ایالات متحده در دهه 1980 ، در دنیای خیالی است که به جای بمب گذاری هسته ای ژاپن بمباران شد. با این حال ، این همچنان صنعت پیوند عضو و بافت های انسانی را به وجود می آورد. این صنعت در ابتدا قصد داشت انتقال و پیوند بافت ها و اندام های انسان را به افراد دیگر به عنوان کار شایسته در نظر بگیرد ، اما پس از آن بهانه ای برای سوء استفاده از شهروندان می شود. کسانی که با عنوان “بی فایده” شناخته می شوند ، بدن خود را از شرکت های مختلف دریافت می کنند و سپس آزاد می شوند. در این شرایط ، بازیکنان نقش ریچ ، هوش مصنوعی که در بدن خالق آن گرفته شده است ، باید در ققنوس در شهر ققنوس کشف کنند.
Sad Cat Studios از منابع مختلفی مانند Blade Runner 2049 و Upgrade و همچنین بازی داخلی PlayDead Studios الهام گرفته شده است. ناگفته نماند که یکی از توسعه دهندگان نشان دهنده بازی عصر گذشته برای طراحی و اجرای سبک پیکسل پروژه وی است. در طول راه ، تیم سازنده باید چندین بار بازی را تغییر داده و بهبود بخشد. در گیم پلی جایگزین ، این مبارزه سری Batman Arkham را به یاد می آورد ، که با استفاده از سلاح گرم ، طعم و مزه و بشکه را ترک می کند.
اما موانع این بازی با موارد گفته شده به پایان نرسید. با وجود شروع روند جدی توسعه جایگزینی از سال 5 ، چالش های مدیریتی در اولین پروژه رسمی استودیویی و البته تأثیرات منفی جنگ اوکراین -که به یک روند ساخت و ساز آهسته رسیده است. البته ، تیم Sad Cat خود را فدا نمی کند ، اما این اصرار دارد که آنها انتظار بازی خود را گسترش داده اند.
با این حال ، هدف استودیو ارائه یک تجربه جاه طلبانه سینمایی و تلاش برای پاک کردن مرز بین روایت و تجربه سینمایی است. تولید کننده جایگزین اصرار دارد که انتقال گیم پلی به Catin و بالعکس از قالب سنتی پیروی نمی کند و تیم را وادار به طراحی این انتقال های بسیار دقیق و ظریف کرده است. این رویکرد زمان زیادی را می طلبد و دشوار است ، اما یکی از اهداف اصلی توسعه دهندگان است.
CodeSink ویرایشگر بازی است و بازیکنان آماده دیدن ترکیبی منحصر به فرد از جلوه های بصری پیکسل ، روایت غوطه وری و مبارزات سریع هستند. انتظارات برای تجربه می تواند بیش از حد طولانی باشد ، اما به نظر می رسد که جایگزین می تواند طرفداران را در دوره فعلی صنعت بازی های ویدیویی پیدا کند و ببیند.