آرین فلین، مدیرعامل سابق BioWare، نحوه دسترسی زودهنگام Baldur's Gate 3 را ستود و گفت که این یکی از دلایلی است که او هرگز به استودیوی پشت Dragon Age و Mass Effect باز نخواهد گشت.
Erin Flynn اکنون به عنوان مدیر عامل Inflexion Studios و مسئول بازی سبک بقا Nightingale کار می کند. اما این مسئولیت جدید تنها دلیل عدم بازگشت او به استودیو قدیمی نیست. چند ماه پیش، فلین گفت که قطعاً برنمیگردد و حالا دلیل آن را توضیح میدهد.
فلین در مصاحبه با Gamesradar+ گفت:
من فکر می کنم دلیل بسیاری از نارضایتی ها سرعت و شتابی است که صنعت بازی های ویدیویی در حال پیشرفت است. بازی بلبل آپدیت های زیادی دارد. ما از امکان برقراری ارتباط با بازیکنان از طریق این فرآیند نهایت استفاده را بردیم و این در BioWare بسیار دشوارتر بود. ایجاد یک بازی داستان محور به این معنی است که چگونه داستان را بدون فاش کردن بخش هایی از آن توسعه می دهید؟ این یک چالش پیچیده است.
او سپس اضافه کرد که Baldur's Gate 3 در ارائه یک داستان رضایتبخش، چه در دوره دسترسی اولیه و چه زمانی که بازی در نهایت منتشر شد، کار بسیار خوبی انجام داد. به گفته او، این کار هرگز نمی توانست در BioWare انجام شود.
این توسعهدهنده کهنهکار آن را ناامیدکننده میداند که میبینیم تیمهای دیگر موفق میشوند با جوامع خود ارتباط عمیقی برقرار کنند، از آنها بیاموزند و ایدهها را در زمانی که در استودیو BioWare بودند آزمایش کنند.
Flynn اکنون از این روند در نسخه دسترسی اولیه Nightingale استفاده می کند، زیرا آنها اخیرا یک به روز رسانی عظیم به نام Realms Rebuilt منتشر کرده اند که مستقیماً مشکلات طرفداران بازی را هدف قرار می دهد.