مدیر اجرایی Assassin's Creed Shadows در این بازی می گوید ، مانند نسخه های اخیر ، شما هر 2 متر محتوای متفاوتی نخواهید داشت.
در مصاحبه ای با وب سایت Gameradar ، Domon ، مدیر Shadows ، تأکید کرد که رفتن به ژاپن و انجام تحقیقات در مورد سایه های Assassin's Creed ، نظر تولید کننده را در مورد نحوه ساخت بازی تغییر داد.
وقتی وارد یک مکان خاص در بازی می شوید ، همیشه چیزی وجود دارد که در کتاب ، فیلم و چیزهای دیگر قابل مشاهده نیست. شما به خود می گویید که “این بسیار تعجب آور است”. این درختان و جنگل ها و چهره های آنها همه چیز را تغییر داده است. بسیاری از کوه های کوچک وجود داشتند که منظره های منحصر به فردی را تشکیل می دادند که به طور کلی نمی بینیم.
Dumont خاطرنشان کرد: سازندگان این بازی بر روی ساختمان جهان متمرکز شده اند ، که حتی روی جزئیات باورنکردنی حتی در مقیاس های کوچکتر نیز متمرکز شده بودند. با تشکر از این تجربیات شخصی پس از دیدن یک قلعه واقعی و قلعه در ژاپن ، همه چیز تغییر کرده است. دومونت در ادامه گفت.
و ابعاد این قلعه ها و دیگران. این قلعه ها عالی هستند … مانند قلعه های عظیم … خدای من ، وقتی می روید ، اصلاً انتظار آن را ندارید. بنابراین ما مجبور شدیم با ذهن خود مطابقت داشته باشیم. ما به وفاداری سازگاری بسیار بیشتری به مقیاس های مختلف احتیاج داشتیم.
با تشکر از این ، استودیوی تهیه کننده می خواهد اطمینان حاصل کند که بازیکنان همان احساس باورنکردنی را تجربه می کنند. چیزی که فقط با کاهش مأموریت های جانبی و بسیاری از مطالب مورد علاقه مختلف امکان پذیر است. Dumont دنیای بازی را به شرح زیر توصیف می کند:
زمان سفر در قسمت های مختلف بازی کمی متفاوت خواهد بود … شکاف بین هر مأموریت ثانویه و نقطه مورد علاقه دیگر فقط 2 متر نیست. مناظر باز و طبیعی وجود دارد که کمی طولانی تر خواهد بود. بنابراین وقتی به یک مکان رسیدید ، جنبه ها و جزئیات بسیاری خواهد داشت. مقیاس و ابعاد در مقایسه با بخش ادیسه و کارهایی که قبلاً انجام داده بودیم تغییر کرده است. اینگونه است که لهجه بر جزئیات در محیط های مختلف و وفاداری تطبیقی متمرکز شده است تا بتوانیم جهان را بهتر شکل دهیم.
Assassin's Creed Shadows در اول مارس (1 مارس) برای PlayStation 2 ، Xbox Series X / S و PCS منتشر می شود.