در کنار افشای این اطلاعات، یکی از کاربران دیگر توییتر به نام Deltarachive نیز تصویری است که ظاهرا به نسخه های اولیه Halo Infinite در سال 2019 منتشر شده است. البته مشخص است که آیا این تصویر سانتس است یا خیر، اما در آن می توانم Master Chief را در حالی که یک جعبه که تفنگی به نام Eradicator خواهد بود را در دست دارد می بیند.
بازی Halo Infinite هم اکنون در درس درندگان کنسول های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و پلتفرم رایانه های شخصی قرار دارد.
طبق گزارش ها، استودیوی 343 اینداستریز در نمونه های اولیه بازی Halo Infinite، به سراغ روابط ابرقهرمان با المان های چندنفرهی pvp و Pve رفته بود.
بارها شاهد انتشار گزارش ها و مدارک محکمی برای این که مدت زمان توسعه بازی Halo Infinite خیلی کمتر از آن چیزی است که منتشر می شود. در واقع، این بازی با یکسال تأخیر پس از معرفی رسمی ضعیف و ضعیف گیمپلی خود به دلیل بیان چند بخش از انتقادها در مورد انتقاد قرار گرفت. آماده استودیوی 343 اینداستریز (343 Industries) در زمینه اعلام مشکلات موجود در بازی Halo Infinite معمولا با صراحت صحبت می کند، اما ممکن است که یک قطعه جدید از این پازل نهایی کشف شده باشد و ممکن است دقیق تر منشا این مشکلات را بیابیم.
در مجموع، مشخص نیست که استودیوی 343 اینداستریز چه زمانی تصمیم به تغییر سبک گیمپلی بازی Halo Infinite گرفته است، بنابراین، ممکن است که این تصویر اصلاً ربطی به آن نسخه نباشد.
این متن در واقع از مقالهای من است که در سال گذشته منتشر شده بود نق. بله، استودیوی 343 اینداستریز مدتی را صرف سانتو از یک سیستم مبتنی بر ابرقهرمان کرد. دقیقاً به خاطر ندارم که آنها چه زمانی این کار را انجام دادند، ولی به هر حال آن بازی از بین رفت و جای خود را به نسخه فعلی داد. می توانم ببینم که آنها روی نمونه های اولیه یک بازی مبتنی بر ابرقهرمان با المانهای pvp و pve کار میکردند.
این شایعه برای اولین بار در روز گذشته توسط یوتیوبر معروف یعنی کریس آرگان (Chrisrgun) در توییتر منتشر شد. وی طی این توییت نوشت:
احمقانه خواهد بود اگر روزی معلوم شود که مقدار زیادی بودجه تنها برای ساخت یک کلون از بازی Overwatch اختصاص یافته است و حتی نیمی از مسیر توسعه نیز توسط توسعهدهندگان آن انجام شده است. سپس آنها متوجه میشوند که این ایده کارآمد نیست و تصور میشود، به تغییر رویه. در واقع، بازی halo infinite
پس، جیسون شرایر در زیر یک پست ردیت در صفحهی GamingLeaksAndRumours این ادعا را تاٌرید فک:
به جی گفته سن شرایر (Jason Schreier) از نشریهی بلومبرگ، استودیوی 343 اینداستریز پیشتر یک نمونه اولیه از بخش چند نفره بازی Halo Infinite را با استفاده از مکانیک های مرسوم در بازی های شوتر ابرقهرمان از جمله Overwatch ساخته شد و سپس مجبور شد تا از آن چشم پوشی شود. کند و سیستم فعلی را توسعه دهد.