سونی قصد راه اندازی Bloodborne را بر روی رایانه شخصی ندارد و همانطور که به نظر می رسد ، ما احتمالاً هرگز چنین رویدادی را نخواهیم دید. با این حال ، طرفداران همیشه سعی کرده اند نسخه PS4 بازی را روی رایانه شخصی با شبیه ساز اجرا کنند که به تدریج به ویژگی های جدید اضافه می شود. از جمله پشتیبانی FSR و HDR ، که در آخرین بروزرسانی Shadps4 برای Bloodborne نیز موجود بود.

Bloodborne با استفاده از شبیه ساز ShadePS4 روی رایانه شخصی کار می کند و می تواند به پایان برسد. با این حال ، تغییرات جزئی ، از جمله پشتیبانی FSR و HDR ، تجربه بازی را لذت بخش تر می کند.
اخیراً لیست آخرین تغییرات شبیه ساز به اشتراک گذاشته شده است:
- طراحی مجدد ورودی های صفحه کلید و ماوس
- RECOMPELLER Shader تغییر می کند
- مشکلات خروجی ویدیو را حل کنید
- پیشرفت های HLE
- تصحیح اشکالات و ایجاد پیشرفت در رابط گرافیکی QT
- دلایل خاصی را برای “سعی کنید خطای حافظه غیر GPU را دنبال کنید” اصلاح کنید
- مدیریت سنسورهای ژیروسکوپ و شتاب سنج را بهبود می بخشد
- افزایش سازگاری با پردازنده های قدیمی تر
- بهبود با بازی های واحد
- اضافه کردن مراقبت از HDR
- اضافه کردن مراقبت از FSR
ده سال از زمان انتشار Bloodborne ، چنین تغییراتی ، گرچه افراد زیر سن قانونی ، بهترین هدیه برای طرفداران بوده است که همیشه می خواستند نسخه رایانه شخصی بازی را منتشر کنند.