طبق افشاگری از خودی معروف Moore’s Law Is Dead، نسخه جدید پلی استیشن PSSR گزینه نسل فریم ندارد. سونی قاطعانه برنامه ای برای گنجاندن آن در PSSR 2 ندارد.

طبق شایعات قبلی، سونی در حال کار بر روی نسخه بهبودیافته PSSR است که حافظه و زمان GPU کمتری مصرف میکند و کیفیت تصویر را بهبود میبخشد. علاوه بر این، برخی اظهارات حاکی از نیاز به به روز رسانی مجدد بازی ها برای پشتیبانی کامل از نسل جدید این فناوری است، زیرا امکان تغییر کامل API آن وجود دارد. با این حال، به نظر می رسد که یک ویژگی مهم در PSSR 2 وجود ندارد.
در آخرین قسمت از پادکست Broken Silicon، Moore’s Law Is Dead با استناد به توسعه دهندگان و اسناد معتبر، چیزهای جدیدی را در این فناوری فاش می کند. این افشاگر بیان می کند که وقتی از یک منبع موثق در مورد امکان تولید فریم در نسخه جدید PSSR سوال کرده است، پاسخ زیر را دریافت کرده است:
در PSSR جدید هیچ فریمی وجود ندارد. من نشنیده ام که حتی یک توسعه دهنده از سونی بخواهد چنین ویژگی را به این فناوری اضافه کند.
سونی نه تنها روی تولید فریم کار نمی کند، بلکه می داند که گیمرها از آن متنفرند، متنفرند، متنفرند!

دلیل عدم وجود این گزینه در نسخه جدید PSSR به محدودیت های فنی مربوط نمی شود. در واقع با توجه به تلاش سونی برای ارتقای هر چه بیشتر کیفیت تصویر در نسل بعدی این فناوری، وجود تولید تصویر ممکن است به هر طریقی باعث ایجاد مشکل در نتایج بصری شود. مصنوعات تصویری یا خطاها و ناهماهنگی در تصاویر و حرکت از جمله مشکلات رایج هنگام استفاده از بیلدهای تصویر هستند.







































